//
کدخبر: ۱۳۴۰۴۸ //
کارشناس مسکن در گفتگو با فرتاک نیوز »

قیممت مسکن می شکند/ خریداران حباب نخرند

یک کارشناس مسکن گفت: خرید مسکن در این شرایط منطقی نیستو قطعا حباب خواهد بود.

قیممت مسکن می شکند/ خریداران حباب نخرند
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس شوکتی کارشناس مسکن در گفت وگو با فرتاک نیوز اعلام کرد: در حال حاضر و با کاهش قیمّت ارز شاهد روند کاهش قیمتی همه اقلام در یک بازه زمانی خواهیم بود ،اما قطعاً بازار مسکن روی ثبات و آرامش را بعد از این رکود تورمی شدید و قیمت های غیر کارشناسی شده خواهد دید.

وی افزود: بنده اصلا اعتقاد ندارم که خروج سرمایه از بازار ارز و طلا صد در صد به سمت مسکن میرود ، چون معمولا افرادی که دنبال سودهای یک شبه و ریسکی میگردند در بازار مسکن نمیتوانند به آن برسند و به قطع به سمت مثلا بورس خواهند رفت .

این کارشناس مسکن در ادامه گفت: شاید برای مالکی که یک آپارتمان را یک میلیارد خریده سخت باشد که همان خانه را پانصد میلیون بفروشد ، و شاید تا مدت ها زیر بار آن نرود ... اما با چند معامله و شک در بازار مسکن با قیمّت های پایین و اینکه توجیه شود اگر ارزان بفروشد ارزان هم میخرد ایشان هم راضی میشود و ما قطعاً تا سال ٩٨ شاهد چنین رخدادی خواهیم بود .

شوکتی افزود: پس خریدارن عجله نکنند و زیر بار خرید قیمّت مسکن با قیمّت های نامتعارف نباشند تا هر چه زودتر شاهد کاهش قیمّت مسکن همچون دلار باشیم. البته یک نکته مهم اینکه ساخت و ساز این روزها کمتر از سالهای گذشته در همین ماه ها شده و به دلیل عرضه کم شاید دیرتر ثبات قیمت حاصل شود ، و پیشنهادی که به دولت و شهرداری ها میدهم ، که به کاهش قیمّت بازار مسکن کمک کنند ، این است که تسهیلات را برای سازندگان به خصوص انبوه سازان فراهم کرده تا زودتر به کاهش قیمّت های مسکن نزدیک شویم.

وی در پایان گفت: به تمام خریدارن توصیه میکنم حباب نخرید، حباب مسکن تا یک بازه زمانی یکساله خواهد شکست .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۴۰۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان