//
کدخبر: ۱۳۱۲۱۴ //

"ایرباس" و "بوئینگ" زیر ذره بین مجلس

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از تفحص از چگونگی قرارداد وزارت راه با "ایرباس" و "بوئینگ" را که در مجلس کلید خورده است، تشریح کرد.

"ایرباس" و "بوئینگ" زیر ذره بین مجلس
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا رضایی‌کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از عملکرد دولت در خرید چند فروند هواپیمای (ATR)، "بوئینگ" و "ایرباس" پس از توافق برجام، گفت: بر همین اساس، طرح تحقیق و تفحص از چگونگی قراردادهای وزارت راه و شهرسازی برای خرید این هواپیماها را در مجلس آغاز کردیم.

وی با اشاره به جزئیات طرح تحقیق و تفحص مجلس از نحوه خرید هواپیماهای (ATR)، "بوئینگ" و "ایرباس" پس از توافق هسته‌ای، افزود: در این تحقیق و تفحص قصد داریم موضوع نحوه پرداخت هزینه خرید، چگونگی مسدود کردن راه‌های بدعهدی طرف مقابل در صورت نقض برجام و نیز چگونگی انعقاد قرارداد با شرکت‌های هواپیماسازی را بررسی کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: پس از اینکه تحقیق و تفحص از نحوه قرارداد وزارت راه و شهرسازی با شرکت‌های هواپیماسازی (ATR)، "بوئینگ" و "ایرباس" در صحن پارلمان تصویب شد، اعضای آن مشخص شدند. هیئتی متشکل از تحقیق و تفحص‌کنندگان تشکیل و گزارش نهایی آن ظرف 6 ماه آینده تکمیل و تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱۲۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان