//
کدخبر: ۱۲۱۹۶۸ //

دیگر مجوز برای تاسیس ایرلاین صادر نمی‌شود

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در کشور ما بالای ۲۰ ایرلاین وجود دارد و کسانی که این کار در حوزه تخصص‌شان نبوده با خرید دو هواپیما یک ایرلاین تاسیس کرده‌اند و متاسفانه تاخیر زیادی در پروازهایشان دارند.

دیگر مجوز برای تاسیس ایرلاین صادر نمی‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدرضا رضایی عصر امروز در جلسه معارفه مدیرکل هواپیمایی آسمان پایگاه شیراز، با بیان اینکه در کشور بالای ۲۰ ایرلاین وجود دارد در حالی که در کشورهایی که در صنعت حمل و نقل هوایی حرفی برای گفتن دارند بیشتر از دو یا سه ایرلاین ندارند، اظهار داشت: در کشور ما کسانی که این کار در حوزه تخصص‌شان نبوده با خرید دو هواپیما یک ایرلاین تاسیس کرده‌اند و متاسفانه تاخیر زیادی در پروازهایشان دارند.

رضایی با بیان اینکه از شرکت هواپیمایی کشور درخواست کرده‌ایم که مجوز جدید برای تاسیس ایرلاین ندهند مگر اینکه شخص سرمایه‌گذار آنقدر توانایی مالایی بالایی داشته باشد که یک ایرلاین قوی راه‌اندازی کند، افزود: انتظار ما این است که هواپیمایی آسمان در استان فارس به شرایط قبلی خود بازگردد و کم‌ترین تاخیرها را داشته باشد.

وی گفت: استان فارس مدت طولانی از خدمات هواپیمایی آسمان محروم بود و امید است که با انتخاب مدیر پایگاه شیراز شاهد افزایش تعداد پروازها و ارتقا خدمات این پایگاه باشیم و همچنین شرایطی فراهم شود که خلبان‌ها و کادر فنی که از شیراز رفتند دوباره بازگردند.

رضایی با اشاره به بالا رفتن قیمت بلیت هواپیما با بیان اینکه مردم اخیرا به استفاده از هواپیما تمایل پیدا کرده‌اند ولی این افزایش قیمت بلیت‌ها به این صنعت آسیب وارد می‌کند، گفت: ۵۰ درصد افزایش قیمت بلیت‌ها به مسائل ارزی بازمی‌گردد و ۵۰ درصد این افزایش ریالی است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: برای کاهش قیمت بلیت‌ها جلساتی با نمایندگان ایرلاین‌ها، نمایندگان مجلس، شرکت هواپیمایی کشور و غیره گذاشتیم و قول مساعد داده‌اند که قیمت بلیت‌های هواپیما متعادل شود.

منبع: تسنیم

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۱۹۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان