//
کدخبر: ۱۱۵۶۷۴ //
یک مقام مسئول خبر داد:

ثبت‌نام محصولات سایپا بدون مشکل در حال انجام است

رئیس مرکز مطالعات، برنامه ریزی استراتژیک و فن آوری اطلاعات گروه خودروسازی سایپا گفت: فروش اینترنتی محصولات گروه سایپا بدون هیچ گونه مشکلی در حال انجام است.

ثبت‌نام محصولات سایپا بدون مشکل در حال انجام است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از گروه خودروسازی سایپا، حسن قره یی گفت: با هدف پاسخ گویی به نیاز مشتریان و افزایش رضایت مندی آنها، گروه خودروسازی سایپا امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود کرده است.

وی افزود: در این فروش اینترنتی بیش از ۳۹ هزار محصول از خانواده‌های x. ۱۰۰، x. ۲۰۰، برلیانس و خودرو آریو عرضه شده است و پس از گذشت ۵ ساعت از آغاز زمان فروش محصولات، در حدود بیش از ۱۰ هزار خودرو به فروش رسیده است و همچنان مشتریان در حال خرید خودرو هستند.

رئیس مرکز مطالعات، برنامه ریزی استراتژیک و فن آوری اطلاعات گروه سایپا تاکید کرد: به منظور رفاه بیشتر مشتریان گرامی، زیر ساخت‌های سخت افزاری و ارتباطی به بالاترین سطح ممکن جهت فروش افزایش یافته و شرایط خرید به صورت عادی و طبق روال معمول درحال انجام است.

وی افزود: نحوه فروش محصولات در این دوره هم طبق روال یک سال گذشته گروه سایپا و بدون هیچ گونه تغییری صورت پذیرفته و این فروش با نظارت نهاد‌های مسئول بالا دستی و سازمان بازرسی کل کشور در حال انجام است. با توجه به عرضه تعداد قابل توجهی از محصولات، مشتریان محترم می‌توانند بدون هیچ گونه مشکلی اقدام به ثبت نام محصولات کنند.

به گفته این مقام مسوول سایت فروش اینترنتی از ساعت ۱۵:۰۵ از حالت مرحله‌ای خارج و به صورت دائم باز است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۵۶۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان