//
کدخبر: ۱۱۵۴۴۹ //

جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران نشانه اقتدار ما است

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: اقدامات خصمانه و راه اندازی جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران، نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران نشانه اقتدار ما است
به گزارش فرتاک نیوز،

راجح صابر عبودالموسوی سفیر عراق در تهران با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل امور بین الملل دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی در عراق را تبریک گفت و این انتخابات را گام مهمی در تحکیم و تقویت بنیان‌های مردم سالاری در کشور عراق خواند.

وی افزود: خوشحالیم که کشور عراق در مسیر ثبات و امنیت حرکت می کند. قطعا به حول و قوه الهی کشور عراق در بهترین حالت در منطقه قرار خواهد گرفت.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: امیدوارم با شروع به کار پارلمان و تشکیل دولت جدید، ملت و دولت عراق با حفظ وحدت و یکپارچگی از مشکلات عبور کند. اطمینان داریم رجل سیاسی و دینی عراق با درایت و آینده نگری کشور را به بهترین نحو اداره خواهند کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به اقدامات خصمانه و راه اندازی جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران، آن را اثبات کننده اقتدار جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: دشمنان منطقه نقش سازنده و نفوذ مثبت ایران در منطقه را هدف گرفته‌اند.

سفیر عراق در تهران نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت و پشتیبانی‌های جمهوری اسلامی ایران از عراق گفت: ایران همواره در شرایط سخت از هیچ کمکی به دولت و ملت عراق دریغ نکرده است.

وی افزود: ایران کشوری بزرگ و قدرتمند در عرصه تحولات منطقه ای و بین‌المللی می باشد.

عبودالموسوی در ادامه با اشاره به اشتراک نظر در موضوعات منطقه ای و بین المللی تصریح کرد: دولت عراق اجازه دخالت هیچ کشوری، در تعاملات دوستانه و برادرانه در مست مسلمان ایران و عراق را نخواهد داد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۵۴۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان