//
کدخبر: ۱۱۲۳۶۱ //
در نخستین روز معاملاتی هفته؛

۷۹ میلیون سهم در فرابورس امروز داد و ستد شد

فرابورس ایران هفته کاری جدید را با افزایش تقریبا سه واحدی شاخص کل فرابورس و قرار گرفتن آن در پله 1213 واحدی و رسیدن حجم معاملات در بازار‌های نُه‌گانه به رقم 193 میلیون و 668 هزار ورقه بهادار آغاز کرد.

۷۹ میلیون سهم در فرابورس امروز داد و ستد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، امروز شنبه 30 تیر‌ماه 97 در مجموع دو بازار اول و دوم فرابورس 79 میلیون سهم به ارزش 182 میلیارد ریال دست‌به دست شد و معاملات سهام در سه تابلو بازار پایه فرابورس در مجموع به داد‌و‌ستد 99 میلیون سهم به ارزش 144 میلیارد ریال انجامید.

امروز همچنین نماد معاملاتی شرکت بیمه دی «ودی» متعلق به بازار دوم فرابورس به دلیل برگزاری مجامع عمومی فوق‌العاده و عادی سالیانه در روز یکشنبه 31 تیر‌ ماه 97، متوقف شد و معاملات امروز این نماد نیز مورد تأیید قرار نگرفت.

نگاهی به معاملات اوراق بهادار در بازار ابزار‌های نوین مالی فرابورس (متشکل از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF)، اوراق بدهی و اوراق گواهی تسهیلات مسکن) نیز حاکی از جا‌به‌جایی بیش از 17 میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 855 میلیارد ریال در معاملات روز جاری این بازار است.

همچنین در روزی که نماد‌های «ارفع»، «بمپنا» و «وگردش» هر کدام با کمتر از یک واحد، مثبت‌‌ترین اهرم‌ها بر رشد آیفکس شناخته شدند نماد‌های «افرا» و «خدیزل» پس از نماد «وگردش» هر یک با نزدیک به 5 درصد افزایش قیمت، شاهد بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های «زاگرس»، «دی» و «چکاپا» پُربیننده‌ترین آنها بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۳۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان