//
کدخبر: ۱۱۲۲۶ //

روسیه تولید نفت را کاهش می دهد

روسیه باید از ‏میزان تولید نفت خود ‏در روز 300 هزار بشکه ‏بکاهد. ‏ روسیه در زمان امضای این توافقنامه اعلام کرد که تولید نفت خود را به این میزان کاهش می دهد اما برای این کار زمان می خواهد.

روسیه تولید نفت را کاهش می دهد

  روسیه اعلام کرد در عمل به تعهد خود برای کاهش تولید نفت، زودتر از زمان وعده داده شده به اوپک، عمل کرده است.

 

به موجب توافقنامه ای ‏که در ماه نوامبر سال ‏‏2016 میان کشورهای عضو ‏اوپک و غیر عضو آن به ‏دست آمد تولید نفت این ‏کشورها به منظور فراهم ‏شدن زمینه افزایش قیمت ‏نفت در بازارهای جهانی، باید کاهش یابد. به ‏موجب این توافقنامه‏، اوپک باید از تولید ‏روزانه خود به میزان ‏یک میلیون و 200 هزار ‏بشکه بکاهد و رقم ‏تولید خود را به 32 ‏میلیون و 500 هزار ‏بشکه در روز برساند. ‏روسیه نیز باید از ‏میزان تولید نفت خود ‏در روز 300 هزار بشکه ‏بکاهد. ‏ روسیه در زمان امضای این توافقنامه اعلام کرد که تولید نفت خود را به این میزان کاهش می دهد اما برای این کار زمان می خواهد.

 

روسیه در همین راستا، ‏در ماه ژنوایه استخراج ‏نفت خود را 117 هزار ‏بشکه در روز کاهش داد ‏که زودتر از برنامه ‏زمان بندی شده اوپک ‏بود.

 ‏

روسیه در ماه فوریه ‏نیز حجم تولید روزانه ‏خود را زودتر از جدول ‏زمان بندی شده اوپک ‏کاهش داد. الکساندری ‏نوواک وزیر نفت روسیه ‏اعلام کرد که روسیه تا ‏آخر ماه آوریل امسال ‏تولید روزانه خود را ‏تا 300 هزار بشکه نفت ‏کاهش خواهد داد.‏ ‏

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان