//
کدخبر: ۱۱۱۲۴۰ //
شش سال پیش در چنین روزی ؛

محدودیت تولید تیبا تا پایان شهریور ماه جبران می شود

شش سال پیش در چنین روزی مدیر سابق بازاریابی و فروش محصولات سایپا با بیان اینکه هم اکنون میزان تولید محصول تیبا، کمتر از برنامه تعیین شده است، گفت: این محدودیت تا پایان شهریورماه جبران می شود.

محدودیت تولید تیبا تا پایان شهریور ماه جبران می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن فروزان مهر افزود: نوسانات جهانی و محدودیت های بین المللی مشکلاتی را برای قطعه سازان داخلی ایجاد کرده و این امر به کاهش تولید انواع خودرو از جمله محصول تیبا شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون میزان تولید محصول تیبا، یک پنجم برنامه از قبل تعیین شده و این امر مشکلاتی در عرضه و تحویل محصول به مشتریان به وجود آورده است.

فروزان مهر تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته دراین شرکت برای رفع این موانع میزان تولید این محصول تا پایان شهریورماه به تعداد 300 دستگاه در روز و مطابق با برنامه قبلی خواهد رسید.

مدیر بازاریابی و فروش محصولات برند سایپا در خصوص نحوه فروش تیبا در نمایندگی ها گفت: به دلیل محدودیت عرضه روش های فروش هم محدود است و هم اکنون این محصول به دو شیوه فروش فوری و تحویل چند ماهه به فروش می رسد.

وی خاطر نشان کرد: اگر میزان تولید به سقف تعیین شده در برنامه برسد روش های متنوع تری برای فروش آن اعمال خواهد شد.

تاکسی های هیبریدی به تهران وارد می شوند

شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که تاکسی های هیبریدی جایگزین تاکسی های دوگانه سوز و بنزین سوز شوند. احمدی بافنده افزود: کشورهای پیشرفته دنیا به دنبال آن هستند که خودروهای هیبریدی و برقی را جایگزین خودروهای کنونی کنند تا ضمن مدیریت مصرف انرژی، آلودگی های زیست محیطی را به شدت کاهش دهند، ما نیز اگر از اتوبوس و تاکسی های هیبریدی استفاده کنیم می توانیم نقش به سزایی در کاهش آلودگی هوا داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در صورت هیبریدی شدن، تاکسی ها می توانیم پایانه تاکسیرانی را به کانکتورهای برق مجهز کنیم و تاکسیرانان در زمانی که منتظر مسافر هستند نسبت به اقدام کنند.

بافنده با بیان اینکه اگر بخواهیم تاکسی هایمان هیبریدی شود باید تغییراتی در مسیر آنها نیز اعمال کنیم، تصریح کرد:اگر سوخت نیروگاه های تولیدی برق را با استفاده از انرژی گاز تأمین کنیم، می توانیم به جای آنکه خودروهای گازسوز تولید کنیم خودروهای را مورد استفاده قرار دهیم که با سوخت هیبریدی کار کنند و بتوانند در سطح شهر تردد داشته باشند.

 

مراجعه دوباره خودروها به نمایندگی های خدمات پس از فروش کاهش یافت

شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق شرکت سایپایدک از برنامه ریزی و تلاش برای گسترش خدمت رسانی و جلب رضایت مشتریان خبر داد و گفت: مهم ترین وظیفه مجموعه خدمات پس از فروش سایپا ارائه راهکار و ایجاد زمینه های خدمت رسانی به مشتریان است و این مجموعه به لحاظ ایجاد رونق بر فضای کسب و کار نمایندگی های خدمات پس از فروش طرح و برنامه های جامعی را پیش بینی کرده است . محمدحسن گرمان اظهار کرد: سایپا با در اختیار داشتن 53 درصد از سهم بازار خودرو کشور و عرضه خدمات در 738 نمایندگی فعال فروش و خدمات پس از فروش، برترین خودروساز داخلی در جلب رضایت مشتریان است و همین امر باعث شده مسئولیت ها دوچندان شود.

وی گفت: افزایش 20 درصدی توسعه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش، افزایش تعداد شهرهای تحت پوشش به 290 شهر، افزایش فروش قطعات یدکی به میزان 55 درصد جز مهم ترین اقدامات شبکه خدمات پس از فروش سایپا است.

وی تضمین قطعات خودروهای تولیدی در شبکه خدمات پس از فروش را یکی از بزرگ ترین اقدامات شبکه دانست و تصریح کرد: بعلت کیفیت بالای قطعات یدکی، میزان مراجعه مشتری و برگشت تعمیرگاهی خودروها کاهش یافته است.

گرمان افزود: هم اکنون گروه خودروسازی سایپا در بین خودروسازان داخلی دارای بهترین عملکرد بوده و همین باعث شده که برنامه ریزی ها برای حفظ این جایگاه و ارتقا آن گسترش یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۱۲۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان