//
کدخبر: ۱۱۱۰۶۱ //

پروازهای مسافری فرودگاه پیام از شهریور ماه آغاز می‌شود

مدیر عامل فرودگاه بین‌المللی پیام با بیان اینکه پروازهای مسافری ما از شهریور آغار می‌شود، گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال ۹۸ ظرفیت جابه‌جایی مسافر در این فرودگاه به ۵۰۰هزار نفر در سال برسد.

 پروازهای مسافری فرودگاه پیام از شهریور ماه آغاز می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید زرندی با اشاره به اینکه در هفته دولت، پروازهای مسافری فرودگاه بین‌المللی پیام آغاز می‌شود، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ابتدا کار با دو پرواز آغاز می‌شود که به تدریج تا پایان سال جاری به شش پرواز در روز افزایش می‌یابد.

مدیر عامل فرودگاه بین‌المللی پیام درباره سالن ترمینال مسافری این فرودگاه عنوان کرد: هم‌اکنون عملیات احداث یک ترمینال مسافری به مساحت شش هزار متر مربع به اتمام رسیده و در حال نصب تجهیزات آن هستیم؛ اما در آینده ساخت یک ترمینال دیگر در دستور کار قرار گرفته است که پس از آغاز فرآیند مسافری در این باره اطلاع‌رسانی بیشتری صورت می‌گیرد.

وی درباره ظرفیت این فرودگاه در بحث حمل مسافر نیز گفت: امیدواریم تا پایان سال 98 به ظرفیت جا‌به‌جایی 500 هزار مسافر در سال برسیم؛ البته برنامه‌ریزی‌ها و فازهای بعدی ما براساس مجوزهای أخذ شده تا 5.3 میلیون مسافر در سال است که برای رسیدن به این مهم باید دستگاه‌های استانی همدلی لازم را با فرودگاه بین‌المللی پیام داشته باشند تا بتوانیم این کار را به بهترین شکل در استان البرز انجام دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۱۰۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان