//
کدخبر: ۱۰۷۳۶۱ //
سیزهم تیرماه ثبت شد

عقبگرد بهای انواع سکه در بازار آزاد تهران

بازار طلای تهران امروز (چهارشنبه) تحت تاثیر انتشار خبر «دستگیری سلطان سکه» و «آغاز به کار بازار ثانویه ارز» به کاهش قیمت ها رضایت داد؛ به طوری که بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به 28 میلیون و 990 هزار ریال رسید.

عقبگرد بهای انواع سکه در بازار آزاد تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

رییس پلیس پایتخت ظهر امروز از بازداشت فردی معروف به سلطان سکه در تهران خبر داد و گفت: فرد 58 ساله پارسال 2 تن سکه جمع کرد و امسال با قیمت دلخواه در بازار عرضه می کرد.

«حسین رحیمی» همچنین از دستگیری فرد دیگری خبر داد که از وی بیش از 20 کیلوگرم سکه و طلا کشف شد. ارزش سکه ها به 170 میلیارد تومان می رسد.

خبر دیگر امروز را رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد؛ اینکه بازار ثانویه ارز از امروز آغاز به کار کرده و صادرکننده و واردکننده با نرخ توافقی اظهارنامه صادراتی را معامله و توافق خود را در سامانه جامع تجارت ثبت می کنند.

این خبرها، بر بازار طلا تاثیر گذاشت؛ به گونه ای که قیمت هر سکه تمام 620 هزار ریال نسبت به پایان معاملات دیروز عقبگرد داشت.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با 50 هزار ریال کاهش، 27 میلیون و 40 هزار ریال شد.

هر نیم سکه با 150 هزار ریال افت بها، 14 میلیون و 180 هزار ریال به خریداران عرضه شد.

امروز در بازار، بهای هر ربع سکه 100 هزار ریال و سکه گرمی 80 هزار ریال کاهش یافت.

ربع سکه هفت میلیون و 420 هزار ریال و سکه گرمی چهار میلیون و 110 هزار ریال قیمت خورد.

هرچند در بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا سه دلار و 65 سنت افزایش یافت و 1256 دلار و 97 سنت عرضه شد، در بازار آزاد تهران بهای هر گرم طلای خام 18 عیار با 39 هزار و 300 ریال کاهش، به 2 میلیون و 362 هزار و 900 ریال رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۳۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان