//
کدخبر: ۱۰۴۹۹۲ //

قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۷/۰۴/۰۵

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۲۶۶ دلار و ۲۶ سنت رسید.

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از رویترز، در حالی که اررزش دلار در برابر ین ژاپن در نزدیکی پایین ترین رقم 2 هفته گذشته که در جلسه گذشته به ثبت رسید باقی مانده و اختلافات تجاری میان آمریکا و اقتصاد های بزرگ جهان بالا گرفته است، قیمت طلا امروز با افزایش مواجه بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1266 دلار و 26 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا هم برای تحویل در ماه اوت امروز با 0.1 درصد کاهش به 1268 دلار رسید.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی امروز با 0.1 درصد کاهش به 109.64 ین رسید. دیروز ارزش هر دلار آمریکا به پایین ترین رقم 2 هفته گذشته یعنی 109.35 رسیده بود.

مشاهده علائم ضد و نقیض از دولت ترامپ در مورد محدودیت های پیشنهادی در خصوص سرمایه گذاری خارجی در شرکت های فن آوری آمریکایی و همچنین انتشار خبرهایی مبنی بر وضع تعرفه های جدید علیه کالاهای وارداتی به آمریکا موجب شده تا ارزش سهام در بازارهای جهانی افت کند.

استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا گفت، محدودیت هایی که قرار است در زمینه سرمایه گذاری به اجرا گذاشته شود، مخصوص چینی ها نخواهد بود، بلکه در مورد «همه کشورهایی که تلاش دارند فن آوری های ما را بدزدند اعمال خواهد شد.»

میزان فروش خانه های جدید تک خانوار در آمریکا در ماه می بیش از حد انتظار افزایش یافته، اما وضعیت کلی بازار مسکن آمریکا به دلیل کمبود املاک برای فروش با محدودیت مواجه است.

یک عضو هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا دیروز اعلام کرد، این بانک سال آینده، هر ماه حدود 15 میلیارد یورو اوراق قرضه خریداری خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۴۹۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان