//
کدخبر: ۱۰۴۵۳۶ //

تمام فروشگاه‌های بازار موبایل در تهران دوباره باز شد

فروشگاه‌های دو مرکز خرید و فروش موبایل تهران که به خاطر افزایش قیمت این محصول در بازار و نوسانات نرخ دلار مدتی مغازه‌های خود را تعطیل کرده بودند دوباره فعالیت خود را از سر گرفتند.

 تمام فروشگاه‌های بازار موبایل در تهران دوباره باز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

عصر امروز فروشگاه‌های دو مرکز خرید و فروش تلفن همراه، علاءالدین و چهارسو در خیابان جمهوری تهران به دلیل گران شدن قیمت این محصول و کاهش فروش محصولات خود ناشی از کاهش قدرت خرید مردم و نوسانات شدید نرخ ارز کسب و کار خود را تعطیل کردند، اما بعد از گذشت ساعاتی دوباره فعالیت خود را از سر گرفتند و اکنون خرید و فروش در این دو مرکز خرید طبق روال عادی در جریان است. یکی از فروشندگان این فروشگاه در ارتباط با دلایل این امر و گلایه‌های صنفی خود می‌گوید در 20 روز تا یک ماه گذشته قیمت محصولات ما حدود 40 درصد افزایش یافته است.

وی می‌افزاید: در صورتی که امروز محصولات خود را بفروشیم معلوم نیست که فردا آن را با چه قیمتی خریداری کنیم؛ نوسانات شدید نرخ دلار و تاثیر آن بر قیمت محصولات باعث شده که خریداران و حتی فروشندگان برای خرید و فروش محصولات خود دست نگهدارند.

بنا بر این گزارش یکی دیگر از فروشندگان پاساژ علاءالدین در این ارتباط به تسنیم می‌گوید که ما محصولات خود را در ماه‌های گذشته با دلار 6 هزار تومانی وارد کرده‌ایم و حتی بخش زیادی از آنها را فروخته‌ایم و اکنون که زمان سررسید آن رسیده است باید این محصولات را با دلار قیمت 9000 تومانی با فروشندگان خارجی تسویه کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۴۵۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان