//
کدخبر: ۱۰۱۰۹۰ //

شکایت رئیس کل بانک مرکزی از تعدادی از نمایندگان

نماینده مردم سبزوار در مجلس جزئیات جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برای رسیدگی به شکایت رئیس بانک مرکزی از برخی از نمایندگان را تشریح کرد.

 شکایت رئیس کل بانک مرکزی از تعدادی از نمایندگان
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامیاز برگزاری نشست هیئت‌نظارت بر رفتار نمایندگان درباره شکایت ولی‌اللّه سیف رئیس کل بانک مرکزی از تعدادی از نمایندگان خبر داد و گفت: در ابتدای این جلسه دفاعیه رئیس کل بانک مرکزی از سوی دبیر جلسه مبنی بر اینکه آقای مقصودی و جمعی از نمایندگان در تاریخ 1397/1/21 در مجلس شورای اسلامی احساساتی و خارج از قواعد قانونی عمل کردند و به وی بی‌حرمتی و انتقادات بی‌رویه شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، قرائت شد.

  وی افزود: بنده نیز  دفاعیاتم را ارائه و اعلام کردم  انتقاد و اعتراض ما در جلسه مذکور با حضور آقای سیف متوجه شخص خاصی نبود، بنده به عنوان یک نماینده موظف هستم تا از حقوق مردم دفاع کنم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه مدعی هستیم آقای سیف با مدیریت خود در بانک مرکزی باعث بی‌اعتباری پول ایران شده است، تصریح کرد: نوسانات بازار ارز، موضوع موسسات مالی و اعتباری از جمله مشکلاتی که مسبب آنها آقای سیف است.

مقصودی ادامه داد: ما درباره این مسائل و برخی از موضوعات دیگر اعتراضاتی به آقای سیف داشتیم. بنده از این تعجب کردم که چرا رئیس کل بانک مرکزی از ما شکایت کرده است؟کاش آقای سیف به جای اینکه وقتش را برای شکایت از نمایندگان صرف کند این زمان را برای جلوگیری از افزایش قیمت دلار صرف می‌کرد.

وی تصریح کرد: بنده در این جلسه دفاعیاتم را مطرح کردم و منتظر نظر اعضای هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در این باره هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۱۰۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان