//
کدخبر: ۹۹۳۵۲ //

بازگشت یکی از دو قطار زنجان ـ تهران به خط ریلی

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور، از بازگشت یکی از دو قطار زنجان ـ تهران به خط ریلی خبر داد.

بازگشت یکی از دو قطار زنجان ـ تهران به خط ریلی
به گزارش فرتاک نیوز،

علی خدایی  با یادآوری اینکه یکی از دو قطار زنجان ـ تهران که به دلیل استقبال کم مسافران در ایام ماه مبارک رمضان از این خط حذف شده بود، دوباره به این خط ریلی بازگشت، افزود: کاهش ضریب اشتغال این قطارها باعث حذف از این خط ریلی شده بود که یک رام قطار زنجان ـ تهران دوباره به خط ریلی بازگشت.

وی با اشاره به اینکه قطارهای حذف شده در هفته اول خردادماه امسال مربوط به قطارهای صبح ریل‌باس و ظهر جوپار زنجان ـ تهران و برعکس بود، تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته، یک رام قطار جوپار که روزانه صبح از زنجان به تهران و برعکس در حرکت بوده و ظرفیت جابه‌جایی روزانه 320 مسافر را دارد، به این خط ریلی بازگشت.

این مسئول با بیان اینکه حذف قطارهای مسافری به دلیل کاهش مسافر در ماه مبارک رمضان در کل شبکه راه‌آهن کشور اعمال شده است و فقط مربوط به منطقه شمال‌غرب نیست، اظهار کرد: در حال حاضر در تلاش برای بازگرداندن قطار جوپار زنجان ـ تهران و بالعکس هستیم که پیش‌بینی می‌شود از 28 ماه مبارک رمضان این یک رام قطار نیز به خط ریلی منطقه شمال‌غرب بازگردد.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور با اشاره به اینکه اداره‌کل راه‌آهن شمال‌غرب کشور 601 کیلومتر خطوط اصلی و 135 کیلومتر خطوط فرعی دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه 24 رام قطار در این منطقه به طور میانگین 400 مسافر را جابه‌جا می‌کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۳۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان