//
کدخبر: ۹۶۸۸۰ //

پروژه "هتل غار" دهکده المپیک کرمانشاه کلید می‌خورد

مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: پروژه هتل غار دهکده المپیک توسط یک سرمایه گذار داخلی امسال کلید می خورد.

پروژه "هتل غار" دهکده المپیک کرمانشاه کلید می‌خورد
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهمند سال افزون ، با بیان اینکه مجموعه غارهای دهکده المپیک کرمانشاه دارای 100 متر طول و 16 دالان 40 متری هستند، اظهار کرد: درکشورهای خارجی از جمله کشور ترکیه نمونه چنین غارهایی وجود دارد که با بهره برداری به عنوان"هتل سنگی" درآمد گردشگری خوبی از آن کسب می‌کنند.

وی ادامه داد: پروژه ایجاد هتل غار در دهکده المپیک کرمانشاه از سالهای گذشته مطرح شد، اما به نتیجه‌ای نرسیده بود.

مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی استان تاکیدکرد: در این راستا اداره کل ورزش وجوانان استان بر اساس ماده 27 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، آگهی فراخوان جذب سرمایه گذار برای این پروژه را منتشر کرد.

وی تصریح کرد: یک سرمایه گذار ایرانی حوزه گردشگری با مشارکت چند مشاور خارجی پس از بازدید از غارهای دهکده المپیک به ارائه طرح توجیهی برای راه اندازی هتل غار در این مجموعه پرداختند.

به گفته سال افزون بر اساس توافق صورت گرفته غارهای دهکده المپیک بصورت 30 ساله در اختیار سرمایه گذار قرار می‌گیرد و قرار است سرمایه گذار چهار میلیارد تومان در این زمینه سرمایه گذاری کند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار در نظر دارد مجموعه غارها را بصورت یک هتل سنگی دارای 16 سوئیت و با وسائل کاملا سنگی راه اندازی کند، گفت: برخی موانع همچون موضوع مالکیت، راه دسترسی و نیز مجوز گردشگری برای این پروژه وجود دارد که در تلاشیم در کمترین زمان این موانع را برطرف کنیم.

سال افزون تاکیدکرد: عملیات اجرایی راه اندازی پروژه هتل غار دهکده المپیک امسال کلید می خورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۸۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان