//
کدخبر: ۹۵۴۵ //
حمید رسایی:

عده‌ای در این کشور نمی‌خواهند پیام شهدا به مردم برسد

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای در این کشور نمی‌خواهند پیام شهدا به گوش مردم برسد.

عده‌ای در این کشور نمی‌خواهند پیام شهدا به مردم برسد

یادواره 114 شهید کارگری شهرستان نظرآباد امشب در این شهرستان برگزار شد.

این یادواره به دلیل مخالفت برخی از مسؤولان نظرآباد و استان البرز چند بار تغییر کرد.

حمید رسایی سخنران اصلی این مراسم در ابتدای سخنان خود به همین نکته اشاره کرد و گفت: برخی‌ها تصور می‌کنند که مراسم‌های مربوط به شهدا ممکن است منجر به بیان برخی از نقدها از دولت‌مردان شود و به همین دلیل مخالفت می‌کنند.

وی افزود: یک مسؤولی هم برای اینکه چند روز دیگر در این سمت باقی بماند، خوش خدمتی می‌کند و من به این مسؤول می‌گویم شما دیگر از دید مردم، امت حزب الله و خانواده معظم شهدا و ایثارگران عزل شده‌ای.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما امروز اگر آبرو و عزت و عنوان و جایگاهی داریم، مرهون شهدا هستیم و اگر شهدا و امام شهدا(ره) نبودند ما چیزی نداشتیم. امام(ره) و رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی که رهبر و بزرگ و مولا و مقتدای ما هستند وقتی به شهدا می‌رسیدند، سر تعظیم فرود می‌آوردند.

 

* فراکسیون امید می‌خواهد طرحی را تصویب کند که هر کس از مسؤولی سوال کرد او را زندان کنند

رسایی گفت: از این پس کسانی که نمی‌خواستند مراسم مربوط به شهدا در نظرآباد برگزار شود، هر جا بروند باید پاسخگوی مردم و امت حزب الله باشند.

وی بیان داشت: فراکسیون امید طرحی را در دستور کار دارد که از این پس هر یک از شهروندان اگر پرسشی از مسؤولی داشت، او را محکوم به حبس و زندان کنند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۵۴۵ //
ارسال نظر
 
  • داود

    بالاخره خودرو دولتی که از معاون سیاسی فرمانداری نظرآباد سرقت شد چی شد درسته خودرو دولتی بهتر دیگری در اختیارش گذاشته شد اما نباید پیگیری شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان