//
کدخبر: ۹۴۸۰۴ //

امسال حداقل ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی در کرمانشاه افتتاح می‌شود

سرپرست معاونت صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: امسال 400 تا 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

امسال حداقل 400 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی در کرمانشاه افتتاح می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

احسان صلاحی  با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای توسعه صنعتی استان در سال جاری، اظهار کرد: امسال حدود 120 واحد صنعتی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی سرمایه‌گذاری این واحدها را 400 تا 500 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با راه‌اندازی این واحدها برای حدود دو هزار  نفر شغل ایجاد می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از مهمترین این واحدها به قوطی سازی زمزم، فازهای بعدی ایلیا ذرت، ذوب آهن بیستون، شرکت ذوب و نورد شهدای کرمانشاه و... اشاره کرد.

به گفته صلاحی، قول بهره برداری از پروژه بیوایمپلنت نیز در سال جاری داده شده است.

وی با اشاره به تسهیلات خوبی که از دو محل اشتغال روستایی و طرح اشتغال فراگیر برای استان در نظر گرفته شده، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با استفاده از این تسهیلات بیشترین سرمایه‌گذاری صنعتی را در استان داشته باشیم.

وی درباره میزان سرمایه‌گذاری صنعتی به بهرداری رسیده در سال 96 نیز خاطرنشان کرد: سال گذشته 117 پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری 308 میلیارد تومان و اشتغالزایی  2026 نفر در کرمانشاه صادر شد.

سرپرست معاونت صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به واحدهای صنعتی در دست اجرا در استان داشت و عنوان کرد: تعداد جواز تاسیس‌های صادر شده در استان بسیار زیاد است، به گونه‌ای که فقط در سال گذشته 450 مورد صدور جواز تاسیس داشتیم که امیدواریم این واحدها هرچه زودتر به نتیجه برسد، اما برخی از آنها هنوز روی کاغذ است.

صلاحی با بیان اینکه تعدادی از واحدهای صنعتی در دست احداث در استان بیش از 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: حدود 200 طرح صنعتی با این شرایط داریم که سرمایه‌گذاری آنها 2900 میلیارد تومان است.

وی گفت: با بهره‌برداری از این واحدها برای 8239 نفر ایجاد شغل خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۴۸۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان