//
کدخبر: ۹۳۱۴ //
رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق همدان:

وضعیت برق ملایر به حالت عادی برگشت

رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق همدان با بیان اینکه در حال حاضر تمام شهر و روستاهای ملایر برقدار هستند، گفت: وضعیت برق تمام شهر و روستاهای شهرستان ملایر به حالت عادی برگشته است.

وضعیت برق ملایر به حالت عادی برگشت

وضعیت برق ملایر به حالت عادی برگشتحاجی‌رضا تیموری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به وضعیت برق شهرستان ملایر اظهار داشت: در حال حاضر تمام شهر و روستاهای ملایر برقدار بوده و وضعیت برق تمام شهر و روستاها به حالت عادی برگشته است.

وی با بیان اینکه تا پایان امشب تمام خاموشی‌های شهرستان ملایر رفع شده و برقدار می‌شوند، گفت: تمام نیروها و اکیپ‌ها عملیاتی برق استان تا رفع کامل مشکلات آماده‌باش و در حال فعالیت هستند.

رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق همدان ابراز داشت: در حال حاضر هر 4 پست 63 به 20 شهرستان ملایر 1، 2 و 3 و پست جوکار با بار 76.6 مگاوات برقدار هستند که معادل پیک بار شب قبل از حادثه است.

تیموری ضمن تقدیر از صبر و حوصله همشهریان ملایری خاطرنشان کرد: چنانچه مشترکانی به دلیل سوختن فیوز و یا کابل سرویس بی‌برق هستند با شماره 121 تماس حاصل کنند تا اکیپ‌های عملیاتی سریعاً به محل مراجعه کرده و نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان