//
کدخبر: ۹۳۱۳ //
در ایام نوروزی

امداد هوایی در خراسان‌شمالی مستقر می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌شمالی از استقرار بالگرد برای حضور در انجام ماموریت‌های حوادث جاده‌ای در ایام نوروز 96 ‌در استان خبر داد.

امداد هوایی در خراسان‌شمالی مستقر می‌شود

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان خراسان‌شمالی، حسن شکوری نسب در نشست کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی با محوریت آمادگی طرح نوروزی گفت: با توجه به افزایش حجم ترددها در تعطیلات این ایام برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان لازم است که از نیروی انسانی مجرب و آموزش‌دیده، تجهیزات و امکانات موردنیاز و برنامه‌ریزی درست برای جلوگیری و کمک به کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای برخوردار باشیم.

رئیس کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی خراسان شمالی بابیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان از تجهیزات قوی برای خدمات‌رسانی برخوردار نیستند، افزود: امداد و نجات هلال‌احمر و اورژانس استان به لحاظ تجهیزات امدادرسانی، آمبولانس و سایر تجهیزات نیاز جدی به تقویت دارند.

وی در ادامه از آمادگی کامل امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: امسال بالگرد هلال‌احمر برای انجام عملیات‌های هوایی در استان مستقر می‌شود و علاوه بر آن 15 نفر که به‌عنوان تیم واکنش سریع آموزش‌های کشوری را فرا گرفتند و آماده شرکت در هرگونه عملیات در هر شرایطی هستند و همچنین در عملیات امداد و نجات جاده‌ای نوروز 96 شرکت خواهند کرد.

وی با یادآوری اینکه جاده بجنورد به جنگل گلستان و بجنورد به سمت فاروج پرترددترین مسیر و درعین‌حال بیشترین تصادفات و تلفات جاده‌ای رادارند افزود: امسال برای تمام افرادی که می‌خواهند در عملیات امداد و نجات جاده‌ای شرکت کنند آزمون علمی و عملی از آن‌ها گرفته می‌شود و در صورت قبولی در هر دو آزمون می‌توانند به‌عنوان امدادگر به عملیات جاده‌ای اعزام شوند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان