//
کدخبر: ۹۲۶۷ //
استاندار سمنان:

احزاب باید در اداره کشور مشارکت جدی داشته باشند

استاندار سمنان با اشاره به برتری کشورمان از بعد اعتقادات دینی و مذهبی و معنوی نسبت به سایر کشورهای جهان، گفت : در اداره کشور باید احزاب مشارکت جدی داشته باشند.

احزاب باید در اداره کشور مشارکت جدی داشته باشند

 محمدرضا خباز روز چهارشنبه در همایش احزاب و فعالان سیاسی استان سمنان در سالن یادگار امام افزود : احزاب را به عنوان بازو و یک خدمت به حاکمان و قدرتمندان و کسانی که در صدد خدمت به مردم هستند، می دانیم.

وی اظهار داشت : یکی از اقدامات دولت یازدهم این بود که خانه احزاب را پس از مدت ها تعطیلی احیا و راه اندازی کرده است.

وی حزب داری در جمهوری اسلامی را با شرایط فعلی و نوع نگاه حاکم در جامعه، کاری سخت دانست و خاطرنشان کرد : باید محلی در کشور وجود داشته باشد که احزاب و فعالان سیاسی و اجتماعی بتوانند از این طریق نظرات سیاسی خود را به گوش دولتمردان برسانند.

استاندار سمنان با اشاره به برگزاری انتخابات در کشور یادآور شد : باید مسیر انتخاباتی در آینده از مسیر احزاب باشد و به جایی برسیم که احزاب دولت را تعیین کنند.

خباز تصریح کرد : متاسفانه در کشور کسانی هستند که حزب را موی دماغ خود می دانند و نمی گذارند احزاب رشد و توسعه یابد.

وی ادامه داد : سوابق نامناسب برخی از احزاب در قبل از انقلاب باعث شده است که احزاب در کشور نتوانسته تاکنون نهادینه شود و جامعه، چندان رغبتی به حزب ندارد.

وی تاکید کرد : باید به گونه ای تلاش کنیم که با از بین بردن این تفکر منفی نسبت به احزاب، شرایطی فراهم شود که احزاب و فعالان بتوانند نظرات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خود را به گوش حاکمان برسانند.

250 حزب و تشکل سیاسی در کشور فعالیت دارد.

در پایان همایش امروز ، خانه احزاب استان سمنان با حضور رییس خانه احزاب ایران و دبیرکل حزب مردم سالاری ایران و شماری از مسوولان استان افتتاح شده است.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان