//
کدخبر: ۸۶۲۵ //

بهره‌برداری از مرحله اول طرح تعریض محور زنجان ـ میانه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، از بهره‌برداری از مرحله اول طرح تعریض محور ترانزیتی زنجان ـ میانه خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز، منطقه زنجان، ایرج دست‌نشان در جمع خبرنگاران افزود: مرحله اول اجرای پروژه بهسازی و تعریض محور ترانزیتی زنجان ـ میانه از کیلومتر 7 تا 10 به طول حدود 3 کیلومتر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

وی، رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان برشمرد و تصریح کرد: در مراحل بعدی این طرح تا شهرستان نیک‌پی اجرا خواهد شد و تامین اعتبار این پروژه از محل رفع نقاط حادثه‌خیز استان و با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال خواهد بود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، ضمن اشاره به اجرای پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت این محور از کیلومتر 23 تا 35، خاطرنشان کرد: جاده ترانزیت زنجان ـ میانه یکی از مسیرهایی است که به ویژه توسط وسایل نقلیه سنگین جهت تردد به استان‌های غربی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

این مسئول با یادآوری اینکه توسعه راه همواره به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های اساسی در راستای توسعه جوامع مطرح است، ادامه داد: ایجاد زیرساخت‌های حوزه راه و توسعه بحث حمل و نقل به توسعه استان منجر خواهد شد، به همین خاطر معتقدیم این نوع توسعه همواره باید در اولویت همه مسائل قرار گیرد.

 

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان