//
کدخبر: ۸۴۱۴ //
رئیس سازمان صنعت و معدن قزوین:

۹۶۸ واحد تولیدی در استان قزوین تسهیلات رونق دریافت کردند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از پرداخت ۱۰۶۲ میلیارد تومان تسهیلات جهت رونق تولید به ۹۶۸ واحد تولیدی در استان قزوین خبر داد.

۹۶۸ واحد تولیدی در استان قزوین تسهیلات رونق دریافت کردند

به گزارش فرتاک نیوز، سی و ششمین نشست کارگروه رونق تولید  امشب به ریاست فریدون همتی استاندار قزوین و دبیری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و با حضور معاون امور اقتصادی استاندار قزوین، فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از مدیران عامل بانک‌ها برگزار شد.

علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین دبیر کارگروه تسهیل و رنق تولید استان قزوین از پرداخت 1062 میلیارد تومان تسهیلات جهت رونق تولید به 968 واحد تولیدی در استان قزوین خبر داد.

وی افزود: 430 میلیارد تومان از کل تسهیلات پرداخت شده در استان  از طریق سامانه بهین یاب پرداخت شده است.

پرزحمت بیان کرد: از تمام واحدهای ثبت نام شده در سامانه بهین یاب 967 مورد با سهم 2/47 درصدی مربوط به حوزه جهاد کشاورزی و یک هزار و 149 مورد با سهم 6 درصدی مربوط به حوزه صنعت می باشد.

وی گفت: استان قزوین در پرداخت تسهیلات رونق تولید با سهم 4.98 درصدی در کشور بلحاظ تعداد پرداخت‌ها در رتبه پنجم قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: 281 واحد تولیدی نیز  با مبلغ 187میلیارد و 800 میلیون تومان از طریق پرداخت‌های مستقیم تسهیلات دریافت کردند.

پرزحمت با اشاره به جدیت در نظارت بر تسهیلات پرداخت شده، تصریح کرد : تاکنون مبلغ 231 میلیارد و 100 میلیون تومان از تسهیلات پرداخت شده مربوط به 194 واحد تولیدی توسط تیم نظارتی تسهیلات رونق تولید استان نظارت شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از تسهیلات پرداخت شده نیز مربوط به مصوبات سفر معاون اول رئیس جمهور می باشد، افزود: 94  واحد تولیدی به مبلغ 449 میلیارد و 100 میلیون تومان از طریق این مصوبات تسهیلات دریافت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: تعداد 5 واحد نیمه تمام و راکد استان نیز به مبلغ 3 میلیارد و 400 میلیون تومان دریافت کردند که خوشبختانه زمینه فعالیت مجدد این واحدها فراهم شده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رنق تولید استان گفت: شهرستان قزوین با 111 میلیارد تومان و شهرستان آبیک با مبلغ 94 میلیارد تومان، شهرستان البرز با 82میلیارد به ترتیب بالاترین سهم را در دریافت تسهیلات رونق تولید استان دارند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان