//
کدخبر: ۸۴۰۶ //
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم:

جلوگیری از تلفات بیشتر امدادرسانی حادثه ریزش مترو را زمان‌بر کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: نهایت سعی بر این بود که میزان تلفات کم باشد اما در مدیریت بحران به دلیل آنکه هر لحظه امکان وقوع حادثه وجود دارد باید تمهیدات لازم صورت گیرد.

جلوگیری از تلفات بیشتر امدادرسانی حادثه ریزش مترو را زمان‌بر کرد

به گزارش فرتاک نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد گلفشان با اشاره به حادثه ریزش بخشی از دیواره مترو، اظهار کرد: این حادثه پنجشنبه ۲۱ بهمن حدود ساعت ۱۱ رخ داد و در کوتاه‌ترین زمان تیم‌های امدادی و آتش‌نشانی در محل حاضر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد دو نفر از کارگران زیر آوار هستند سگ‌های زنده‌یاب و تیم‌های نجات حاضر شدند همان مکان اولیه تعیین شده پیکرها قرار داشتند.

وی خاطرنشان کرد:‌ پس از ۱۴ ساعت تلاش مستمر پیکر دوم ساعت ۲ بامداد از زیر آوار خارج شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: به دلیل آنکه احتمال ریزش دیواره وجود داشت اگر می‌خواستیم دو نفر را از زیر آوار بیرون بیاوریم ممکن بود چهار تا پنج نفر دیگر تلفات بدهیم و همچنین با ریزش مجدد کار آواربرداری سخت‌تر می‌شد.

گلفشان یادآور شد: علاوه بر خاک دیواره قبلی نیز شکسته بود باید قطعات جدا می‌شد و به بخشی دیگر منتقل می‌کردند تا کار انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: نهایت سعی بر این بود که میزان تلفات کم باشد در مدیریت بحران به دلیل آنکه هر لحظه امکان وقوع حادثه وجود دارد باید تمهیدات لازم صورت گیرد

 

منبع: رسا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان