//
کدخبر: ۸۱۳۷۲ //

محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در راه‌های البرز اعلام شد

رییس پلیس راه البرز محدودیت‌های ترافیکی راه‌ها و جاده‌های استان در ایام نوروز سال 97 را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در راه‌های البرز اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پلیس راه البرز، سرهنگ رضا گودرزی اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 6 صبح روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های 24 و 25 اسفند از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع می‌شود .

 

وی اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 همان روز الی 6 صبح روز بعد از میدان امیرکبیرکرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد شد .

 

وی گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه تاریخ های 28 و29 اسفند و همچنین 8 فروردین ماه سال آینده نیز تردد وسیله نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع شده و از ساعت 18 الی 6 صبح روز بعد ازکرج به سمت مرزن آباد یکطرفه می‌شود .

 

وی خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز شنبه 4 و نیز روزهای یکشنبه و دوشنبه 12 ، 13 و همچنین 17 فروردین ماه سال 97 الی ساعت 3 بامداد روز بعد ازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 همان روز الی ساعت 3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد شد .

 

رییس پلیس راه البرز افزود: براساس اعلام پلیس راه کشور، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی و وسایل نقلیه با مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی است .

 

گودرزی گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز 13 فروردین ماه در محورهای برون شهری کشور ممنوع است .

 

وی درخصوص اعمال محدودیت ترافیکی در آزاد راه کرج - قزوین نیز یادآور شد که تردد انواع تریلر و کامیون در مسیر شرق به غرب از ساعت 7 صبح الی ساعت 24روز های 28 و 29 اسفند ماه جاری  و همچنین در روزهای4، 9، 10، 12و 17 فروردین ماه سال97 از مسیر غرب به شرق ممنوع خواهد بود .

 

به گفته وی ،ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد .

 

وی به رانندگان توصیه کرد: علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند .

 

گودرزی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۱۳۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان