//
کدخبر: ۷۱۹۹۸ //

نوبخت: ۱۸ تا ۲۱ بهمن راه آهن کرمانشاه افتتاح‌‌ می‌شود‌

سخنگوی دولت گفت: با توجه به برنامه کاری فشرده رئیس جمهور، در یکی از روزهای ۱۸ تا ۲۱ بهمن راه آهن کرمانشاه افتتاح‌ و بهره‌برداری آزمایشی از آن شروع می‌شود.

 نوبخت: ۱۸ تا ۲۱ بهمن راه آهن کرمانشاه افتتاح‌‌ می‌شود‌
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد باقر نوبخت صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی افتتاح راه آهن کرمانشاه‌ اظهار داشت: ‌‌با توجه به استعداد استان کرمانشاه برای توسعه و شایستگی‌های مردم متدین، مقاوم و رنجدیده استان کرمانشاه و با توجه به نقشی که در دفاع مقدس داشتند، توسعه زیرساخت‌های استان برای ایجاد اشتغال ضروری است و همکنون نظام باید برای مردم کرمانشاه جبران کند.

 

وی با بیان اینکه این اطمینان خاطر را به همه مردم می‌دهم که مسئولیت شرافت و حیثیت خود را در پاسخگویی به مطالبات مردم می‌دانند، افزود: این استان شایستگی‌های همه مساعدت‌ها را دارد و بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی جوانان که آماده نقش‌آفرینی در توسعه استان هستند یک ضرورت است.

 

نوبخت تصریح کرد: با توجه به برنامه کاری فشرده رئیس جمهور، در یکی از روزهای 18 تا 21 بهمن راه آهن کرمانشاه افتتاح‌ و بهره‌برداری آزمایشی از آن شروع می‌شود.

 

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: سفرهای نوروزی شرکت راه آهن هرساله از 25 اسفند آغاز می‌شود، پس از افتتاح آزمایشی، مردم کرمانشاه می‌توانند برای سفرهای نوروزی خود بلیط رزرو کنند.

139611051010368313127084

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۹۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان