//
کدخبر: ۷۱۹۶ //
فرماندار:

احداث بیمارستان جدید از اولویت های بخش درمان قروه است

فرماندار شهرستان قروه گفت: بیمارستان شهید بهشتی قروه به دلیل فرسودگی و نیاز به بهسازی زیاد نباید مورد استفاده قرار گیرد و احداث بیمارستان جدید از اولویت های بخش درمان این شهرستان است.

احداث بیمارستان جدید از اولویت های بخش درمان قروه است

به گزارش فرتاک نیوز، پرویز کولانی روز یکشنبه در مراسم اجرا و بهره برداری از برنامه ها و طرح های درمانگاه تخصصی شهدای قروه افزود: احداث بیمارستان جدید و متناسب با امکانات روز اولویت نخست درمان و سلامت برای مردم شهرستان قروه است.

به گفته وی طرح تحول نظام سلامت اقدام مهم دولت در حوزه رفاه اجتماعی است و دولت با اجرای این طرح خدمات ارزنده ای به مردم به ویژه در مناطق محروم، دور افتاده و روستایی ارائه کرده است.

کولانی افزود: دولت با توجه به محدودیت های اعتباری و بودجه ای، در حوزه سلامت خوب عمل کرده و اجرای طرح تحول نظام سلامت بیانگر این مهم است.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با اجرای طرح تحول سلامت بسیاری از داروها و بیماری ها وارد سیستم بیمه ای شد که رضایتمندی مطلوبی را برای بیماران ایجاد کرد.

علی محمد مرادی افزود: احداث درمانگاه جدید تأمین اجتماعی و تفکیک درمانگاه فعلی از اداره تأمین اجتماعی یکی از بسترهای حوزه خدمات دهی سلامت و درمان است.

وی اضافه کرد: درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان قروه در یک فضای بسیار کوچک 80 متری به مردم خدمات ارائه می دهد که باید این فضای را جهت آسایش و سلامت مردم توسعه داد.

امام جمعه شهر قروه هم گفت:در بخش درمان دچار بسیاری از کمبودها هستیم و باید این کمبودها برطرف شود.

حجت الاسلام حسن باباییان افزود:کوچک بودن فضای درمانگاه تامین اجتماعی با توجه مراجعه زیاد مردم، برای شهروندان مشکل ایجاد کرده و در این راستا باید درمانگاه تامین اجتماعی را از قسمت اداری تفکیک کرد.

امروز با حضور مدیرکل درمان تامین اجتماعی کردستان و مسئولان شهرستان قروه آمبولانس دو محوره،عملیاتی شدن طرح حذف دفترچه های درمانی مراکز ملکی سازمان و راه اندازی اتوماسیون اداری به بهره برداری رسید.

قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان