//
کدخبر: ۶۳۷۷ //
مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان:

اهتمام به استانداردسازی، ارتقای بهره‌وری را به دنبال دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان تاکید کرد: اهتمام به مقوله استاندارد، ارتقای بهره‌وری را در همه بخش‌ها به همراه دارد.

به گزارش فرتاک نیوز احمد غریوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، با بیان اینکه امروزه مقوله استانداردسازی به عنوان یک اصل انکارناپذیر در ارایه هر نوع خدمتی به‌شمار می‌رود، افزود: در همین راستا شاهد افتتاح دفتر استانداردسازی در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان بودیم که این خود باعث ارتقای سطح خدمات در این اداره‌کل و افزایش رضایت‌مندی جامعه هدف خواهد شد.

 

وی با یادآوری اینکه با توجه به عضویت اداره تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی در کمیته استانداردسازی و ارتقای کالا متعهد و پیشرو بوده و همین مسئله باعث شده است که شاهد افتتاح دفتر استانداردسازی در این اداره‌کل باشیم، تصریح کرد: افتتاح این دفتر به این معنی است که خدمات باید بر اساس استاندارد و بر اساس اصول و قواعد باشد، به همین خاطر اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی تلاش دارد تا بر اساس استانداردهای مشخص شده، خدمات ارائه شده خود را استانداردسازی و به مردم ارائه کند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه استانداردسازی در سیستم پذیرایی اداری دستگاه‌های اجرایی انجام شده و این موضوع بسیار قابل توجه بوده و نشان از اهمیت استانداردسازی خدمات دارد، ادامه داد: اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان سعی کرده تا در امر اجرای استانداردها پیشرو و پیشگام باشد و افتتاح دفتر استانداردسازی در این اداره‌کل نیز حاکی از این موضوع است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این اداره‌کل ارتباط بسیار زیادی با مردم دارد، از همین رو افتتاح دفتر استانداردسازی ضرورت داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان