//
کدخبر: ۶۳۶۴ //

علی نظری شیخ احمد به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل معرفی شد

علی نظری شیخ احمد به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل معرفی و از خدمات ابراهیم فریدی مدیر عامل سابق قدر دانی شد.

علی نظری شیخ احمد به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل معرفی شد

به گزارش فرتاک نیوز، در این مراسم  مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به اینکه  ۹۱ درصد از واحدهای تولیدی استان از تصفیه‌خانه و ۱۰۰ درصد واحدها از لوله‌کشی گاز برخوردار هستند، یادآور شد: ۹۴ درصد از واحدها سند ثبتی دارد و در ۳ سال گذشته ۲۶۰ هکتار سند تفکیکی صادر شده است.

وی با بیان اینکه  ۶۰ درصد از درآمد این شهرک‌ها برای توسعه زیرساخت‌ها هزینه می شود، خاطرنشان کرد:

با توافق های انجام شده ۱.۳ میلیارد تومان برای بهسازی راه ارتباطی دو شهرک صنعتی استان پیش‌بینی شده است.

به گفته مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی استان سه دستگاه خودرو آتش‌نشانی و تکمیل یک ساختمان آتش‌نشانی انجام شده بطوریکه دو ساختمان نیز در پارس آباد و مشگین شهر نیز در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی فعالیت دو خوشه فرش و پلاستیک را یادآور شد و گفت: در سه سال گذشته ۶۶ واحد تولیدی از رکود خارج شده و ۱۶۶ واحد پروانه بهره‌برداری دریافت کرده است.

در ادامه  مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز با بیان اینکه اکثر شاخص‌های اقتصادی استان از متوسطکشوری پایین‌تر است، خاطرنشان کرد: اردبیل رتبه ۲۵ را در بخش صنعت در مقایسه با سایر استان‌ها دارد.

علی نظری شیخ احمدبا باشاره به اینکهاستان اردبیل از تولیدات ناخالص داخلی سه‌دهم درصد است، اضافه کرد: این در حالی است که استان اردبیل برخوردار از منابع متعدد از جمله نیروی کار و سرمایه و منابع طبیعی است.

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان با یادآوری اینکه از کل مساحت ۱.۸ هزار هکتار ی استان فقط هزار و ۲۰۰ هکتار به شهرک‌های صنعتی اختصاص یافته است، تصریح کرد: با احتساب واحدهای خارج از شهرک هزار و ۵۰۰ هکتار به بخش صنعت اختصاص یافته است.

به گفته نظری سازمان صنایع کوچک می‌تواند استان را برای صنعتی شدن حمایت کند و لازمه آن آماده‌سازی زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

گفتنی است، استان اردبیل 21 شهرک و ناحیه صنعتی دارد، شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل در شهرستان نمین مهمترین این شهرک استان می باشد

 

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان