//
کدخبر: ۵۹۶۴ //

حضور هنرمندان صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از حضور هنرمندان صنایع دستی این استان در نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی کشور در تهران خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز، محمود باقری در نشست شورای فنی صنایع دستی استان که با حضور معاونت صنایع دستی، کارشناسان و انجمن‌های این حوزه برگزار شد، افزود: این نمایشگاه در تاریخ 10 اسفندماه در محل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار می شود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه به پیشنهاد مسئولان استان در دیدار با رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور مصوب شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 10 تولیدکننده برتر استان به این نمایشگاه اعزام می شوند، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه جذب سرمایه گذار در حوزه صنایع دستی است.

باقری تصریح کرد: تولیدکنندگان برتر استان ظرفیت های استان را در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان به ویژه صادرکنندگان صنایع دستی کشور قرار می دهند.

وی ادامه داد: در صورت جذب سرمایه گذار در حوزه صنایع دستی می توانیم فروش خوبی از تولیدات صنایع دستی استان به نام کهگیلویه و بویراحمد در بازاهای داخلی و خارجی داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: زمینه حضور تولیدکنندگان صنایع دستی استان در بازاهای داخلی مستلزم استانداردسازی صنایع دستی است.

باقری گفت: رنگ و ابعاد در تولیدات صنایع دستی نقش بسزایی در فروش و رقابت این صنعت در بازار دارد.

وی اضافه کرد: در کلاس های آموزشی که در استان برگزار می شود، تلاش می کنیم استانداردهای لازم را به هنرجویان این رشته آموزش دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان