//
کدخبر: ۵۸۵۴۹ //

رشد ۲۱۲ درصدی واردات از گمرکات استان کرمانشاه

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد 212 درصدی واردات از طریق گمرکات استان در هفت ماهه امسال خبر داد.

رشد 212 درصدی واردات از گمرکات استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 خلیل حیدری گفت: مجموع کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان در هفت ماهه  امسال  بالغ بر 26  میلیون و 323  هزار دلار به وزن 14  هزارو 399 تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش 212  درصد و از حیث وزن 238  درصد افزایش داشته است.

 

حیدری اظهار کرد: از مجموع  این کالاهای وارداتی،  گمرک کرمانشاه با 13 میلیون و 324 هزارو 160 دلار بیشرین حجم کالاهای وارداتی استان در این مدت به خود اختصاص داده است.

 

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه افزود: 12 میلیون و 998 هزارو 874 دلار کالا نیز در این مدت از گمرک پرویزخان وارد کشور شده است.

 

حیدری با اعلام اینکه کالاهای وارداتی به استان از 15 کشور وارد شده،  تصریح کرد: کشورعراق با 13 میلیون و 30  هزارو 979 دلار جایگاه اول را در بین کشورهای طرف معامله واردات قطعی گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

 

 حیدری ادامه داد: طی این مدت کشور ترکیه نیز با سه میلیون و 724 هزارو 89 دلار و آلمان  با سه میلیون و 374  هزارو 364  دلار درجایگاه دوم و سوم قرار دارند.

 

وی بیشتر کالاهای وارد شده از طریق گمرکات استان را آلیاژهای آلومینیوم کار نشده، برنج،  پرس هیدرولیک دندانسازی، سیبک خام پراید، کمپرسورهای معدنی و آنتی اکسیدانها عنوان کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۵۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان