//
کدخبر: ۵۶۴۲۱ //
رئیس دانشگاه آزاد:

دغدغه‌ ایجاد پیوند قوی بین دانشگاهیان و حوزه‌های علمیه را دارم

رئیس دانشگاه آزاد کشور گفت: از جمله دغدغه‌های دانشگاه آزاد به وجود آوردن رابطه و پیوند قوی میان دانشگاهیان و حوزه‌های علمیه است.

دغدغه‌ ایجاد پیوند قوی بین دانشگاهیان و حوزه‌های علمیه را دارم
به گزارش فرتاک نیوز،

، فرهاد رهبر عصر امروز در دیدار با آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید شیعیان که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با عنایات ویژه مقام معظم رهبری و تلاش‌های مجدانه مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تأسیس‌شده است.

وی با تأکید بر تدریس علوم نافع و جامع در دانشگاه‌های کشور افزود: باید علومی که به نفع مردم بوده و در جهت رفع نیازها و مسائل مردم است در دانشگاه تدریس شود و دروسی در دانشگاه‌ها به مردم ارائه شود که در جهت رفع مشکلات مردم مؤثر باشد.

رئیس دانشگاه آزاد کشور دلایل مهم اسلامی شدن دانشگاه‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: از جمله دغدغه‌های دانشگاه آزاد به وجود آوردن رابطه و پیوند قوی میان دانشگاهیان و حوزه‌های علمیه است چراکه بر این اساس دانشجویان قوی‌تری در زمینه علمی خواهیم داشت.

رهبر بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با تشکیل 400 واحد آموزشی در تمام نقاط کشور توانسته تا به‌حال بیش از 1.5 میلیون دانشجو را پذیرا باشد و از این حیث بزرگ‌ترین دانشگاه دنیا است.

وی اظهار داشت: پذیرش دانشجویان یک استان در شهرهای دیگر سبب می‌شود که فرهنگ دانشجویان بومی آن دانشگاه تغییر پیدا کند از این‌رو یکی از دغدغه‌های مهم دانشگاه آزاد بومی نبودن دانشجویان در دانشگاه‌ها است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۴۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان