//
کدخبر: ۵۵۶۲۶ //
معاون هواشناسی گلستان مطرح کرد

کاهش ۱۲ درجه‌‌‌ای دمای هوا و بارش برف در ارتفاعات استان گلستان

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت: دمای هوا در استان گلستان با نفوذ سامانه بارشی بین ۸ تا ۱۲ درجه کاهش یافته و ارتفعات استان سغیدپوش می‌شود.

کاهش ۱۲ درجه‌‌‌ای دمای هوا و بارش برف در ارتفاعات استان گلستان
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا رحمان‌نیا  در گرگان از بارش باران و کاهش قابل ملاحظه دمای هوا در این استان در روزهای آینده خبر داد و اظهار داشت: بررسی آخرین الگوهای جوی، ورود سامانه بارشی را از بعدازظهر روز یکشنبه به استان گلستان نشان می‌دهد.

وی افزود: پیامد این سامانه بارشی، ابتدا وزش نسبتا شدید باد، افزایش ابر و بارش پراکنده است و صبح دوشنبه از موقتا از میزان ابرناکی کاسته می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان تصریح کرد: با ورود موج بارشی دیگری از بعدازظهر دوشنبه، افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق، مه غلیظ، کاهش قابل ملاحظه دمای هوا بین 8 تا 12 درجه سلسیوس، وزش باد شدید و در نواحی مرتفع کوهستانی بارش برف پیش‌‎بینی می‌شود.

رحمان‌نیا گفت: اوج فعالیت این سامانه بارشی از بعدازظهر دوشنبه تا اواخر وقت سه شنبه پیش‌بینی می‌شود و در این مدت آبگرفتگی برخی معابر مورد انتظار است.

وی افزود: روز دوشنبه و سه شنبه دریای خزر نیز مواج پیش‌بینی می‌شود و این سامانه بارشی روز چهارشنبه از فراز استان عبور خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۵۶۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان