//
کدخبر: ۵۵۱۳ //

راه ارتباطی ۱۲۰ روستای شهرستان سلسله بازگشایی شد

رئیس راهداری سلسله گفت: از مجموع ۱۵۰ روستای شهرستان که به دلیلرئیس راهداری سلسلهراه ارتباطی این روستاها مسدود شده بود، تاکنون ۱۲۰ روستا در مجموع بازگشایی شده است.

راه ارتباطی ۱۲۰ روستای شهرستان سلسله بازگشایی شد

به گزارش فرتاک نیوز، محسن ملکی اظهار داشت: از نیمه‌های شب پنجشنبه که بارش برف در سطح شهرستان آغاز شد، اداره راهداری شهرستان سلسله با تمام نیروها و امکانات خود در حال آماده باش بوده و به کار عملیات بازگشایی محورهای ارتباطی شهرستان مشغول بوده است.

وی با اشاره به حجم وسیع کار و کمبود امکانات افزود: به دلیل حجم وسیع کار شرکت جهاد نصر و شهرداری الشتر نیز به کمک نیروهای راهداری آمده و امکانات خود را در اختیار راهداری نهادند.

رئیس راهداری سلسله با اشاره به اینکه یک دستگاه بولدوزر از استان نیز برای عملیات بازگشایی در اختیار راهداری قرار داده شد، عنوان کرد: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز دو دستگاه از خودروهای سبک خود را به منظور پیشرفت کار در اختیار راهداری قرار داده است.

ملکی با بیان اینکه در حال حاضر در مجموع راه ارتباطی 120 روستای مسدود شده شهرستان بازگشایی شده است، تصریح کرد: امروز نیز نیروهای راهداری سلسله با کمک شرکت جهاد نصر راه ارتباطی حدود 30 روستای دهستان بستام را بازگشایی کردند.

وی با بیان اینکه بعد از ظهر امروز نیز راه ارتباطی 20 روستای منطقه قلایی به طول 50 کیلومتر توسط نیروهای راهداری به تنهایی بازگشایی شد، عنوان کرد: متأسفانه به دلیل وجود کولاک شدید در این منطقه، مجداد راه ارتباطی بازگشایی شده مسدود شده است.

ملکی افزود: نیروهای اداره راهداری سلسله با تمام نیرو و امکانات موجود پیگیر بازگشایی راه‌های ارتباطی مابقی روستاهای مسدود شده هستند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۵۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان