//
کدخبر: ۵۳۷۷۲ //
معاون اداره کل کمیته امداد لرستان خبر داد:

اجرای طرح «احسان حسینی» برای کمک به نیازمندان در لرستان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد استان لرستان از اجرای طرح «احسان حسینی» باهدف استفاده از نذورات خیران برای نیازمندان خبر داد.

اجرای طرح «احسان حسینی» برای کمک به نیازمندان در لرستان
به گزارش فرتاک نیوز،

، سیدحمید علوی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هرساله طرح احسان حسینی با هدف استفاده از نذورات خیران برای نیازمندان در ماه‌های محرم و صفر با کمک مراکز نیکوکاری و مساجد در استان لرستان اجرا می شود، گفت: سال گذشته با اجرای این طرح ۵ میلیارد و ۹۵۷ میلیون تومان نذورات با هدف کمک به نیازمندان جمع آوری‌شد.

 

وی با اشاره به اینکه نذورات جمع‌آوری شده توسط هیئت‌ها، تکایا، مساجد و حسینیه ها در بین نیازمندان شناسایی شده همان محله توزیع‌می شود، گفت: اولویت توزیع کمک های نقدی و بسته های غذایی با خانوارهای ایتام، بیماران زمین گیر و صعب العلاج است.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد استان لرستان با اشاره به اینکه کمک های نیکوکاران منحصر به دهه اول ماه محرم نیست، افزود: خیران می توانند تا پایان ماه صفر کمک های خود را در قالب کمک نقدی و سبد غذایی برای کمک به نیازمندان و ایتام به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مستقر در مساجد استان تحویل داده و یا با شماره‌گیری #۰۶۶*۸۸۷۷* در این کار نیک مشارکت کنند.

 

علوی افزود: مردم نیکوکار استان می توانند نذورات و کمک‌های خود اعم از غذای گرم، مواد خشک و قربانی را به این نهاد تحویل داده تا در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شود.

 

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت معنوی مردم مومن برای خدمت به نیازمندان در ماه محرم و صفر است، افزود: هدف‌دار کردن نذورات مردمی برای رساندن نذورات به مستمندان واقعی جامعه و تقویت و تببین فرهنگ احسان حسینی به نیازمندان و جایگاه ارزشی آن در دین مبین اسلام از اهداف بنیادی و اساسی این طرح است.

 

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۳۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان