//
کدخبر: ۴۸۴۴ //

جلو‌ی ‌دوگانگی و فساد در شهرداری یاسوج گرفته شد

شهردار یاسوج از ضابطه‌مند شدن وصول عوارض در این شهر خبر داد و گفت: با ضابطه‌مند شدن وصول عوارض از بسیاری مشکلات شامل دو‌گانگی و فساد در شهرداری جلوگیری شده است.

جلو‌ی ‌دوگانگی و فساد در شهرداری یاسوج گرفته شد

به گزارش فرتاک نیوز،محمد علی جاوید ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نبود طرح جامع شهری در یاسوج نگران‌کننده بوده و سبب شده تا شهر بی‌قواره توسعه یابد و مشکلاتی برای مدیریت شهری ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین معضل شهری یاسوج نبود طرح جامع شهری بوده و حوزه شهری را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است، افزود: به دلیل نبود طرح جامع شهری نابه‌سامانی‌هایی در ساخت و سازهای مناطق حاشیه‌ای نظیر اکبرآباد، نجف‌آباد، شرف‌آباد و تل‌خسرو گزارش شده است.

جاوید ابراز کرد: الحاق این مناطق به شهر یاسوج مشکلات عدیده‌ای در زمینه ترافیک، خدمات شهری، زیربنایی و معابر برای مدیریت شهری به وجود آورده است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه تدوین طرح جامع شهر نیاز کنونی شهر یاسوج بوده و باید برای آن اقدام عاجلی کرد، گفت: با اجرای طرح جامع شهری عملا بسیاری از مشکلات توسعه‌ای شهر یاسوج برطرف می‌شود.

جاوید ادامه داد: زیرساخت‌های گردشگری در یاسوج بسیار ضیعف بوده و سبب شده تا به مسافران نوروزی و ایام تعطیلات پاسخگویی مطلوب صورت نگیرد و البته با احداث بوستان‌های مختلف در یاسوج مقوله اسکان مسافران تا حدودی برطرف شده و نوروز سال آتی مشکلی از نظر اسکان وجود نخواهد داشت.

وی از ضابطه‌مند شدن وصول عوارض خبر داد و گفت: با ضابطه‌مند شدن وصول عوارض از بسیاری مشکلات از جمله دو‌گانگی و فساد در شهرداری جلوگیری شده ‌و این ضابطه‌مندی دغدغه مدیران شهری در پاسخگویی مطلوب به شهروندان را برطرف کرد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان