//
کدخبر: ۴۶۰۱۳۹ //
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه خبر داد؛

جریمه میلیاردی چهار کشتارگاه هرسین برای عرضه خارج از شبکه مرغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از جریمه 530 میلیارد و 632 میلیون ریالی چهار کشتارگاه متخلف در هرسین خبر داد.

 جریمه میلیاردی چهار کشتارگاه هرسین برای عرضه خارج از شبکه مرغ

قهرمان شاهی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه 57 هزار و 132 کیلوگرم مرغ  به ارزش 31 میلیارد و 993 میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی هرسین رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود اتهام عرضه خارج از شبکه را محرز، متهم را به پرداخت 319 میلیارد و 939 میلیون ریال جزای نقدی معادل 10 برابر میزان ارزش تخلف محکوم کرد.

شاهی گفت: همچنین شعبه به پرونده عرضه خارج از شبکه 9 هزار و 928 کیلوگرم مرغ به ارزش پنج میلیارد و 229 میلیون ریال رسیدگی و با توجه به حاضر نشدن متهم در تاریخ مقرر، اتهام انتسابی را محرز و متصدی مرغداری را به پرداخت 111 میلیارد و 193 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه همچنین پیرامون پرونده عرضه خارج از شبکه 14 هزار و 418 کیلوگرم مرغ زنده، گفت: پرونده این تخلف با ارزش هشت میلیارد و 74 میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی هرسین رسیدگی و متخلف به پرداخت 80 میلیارد و 740 میلیون ریال جزای نقدی معادل 10 برابر ارزش کالا محکوم شد.

به گفته شاهی، پرونده عرضه خارج از شبکه سه هزار و 350 کیلوگرم مرغ به ارزش یک میلیارد و 876 میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی هرسین رسیدگی و شعبه با توجه به مدارک موجود متصدی مرغداری را به پرداخت  18 میلیارد و 760 میلیون ریال معادل 10 برابر میزان تخلف جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: متخلفان در مجموع به پرداخت 530 میلیارد و 632 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند. 

به گفته شاهی، با گزارش جهاد کشاورزی شهرستان هرسین پیرامون عرضه خارج از شبکه مرغ در چهار مرغداری پرونده تخلف این واحدها تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۱۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان