//
کدخبر: ۴۵۴۶ //
فرماندار شهرستان عسلویه:

۶۵۰ میلیارد ریال در اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان عسلویه هزینه شد

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: با اجرای طرح‌های عمرانی در عرصه‌های مختلف در سه سال گذشته ۶۵۰ میلیارد ریال در عسلویه هزینه شد.

۶۵۰ میلیارد ریال در اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان عسلویه هزینه شد

به گزارش فرتاک نیوز،عبدالله نادری بعدازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی معتمدان، نخبگان، فعالان اجتماعی، اعضای شورای شهر و شهردار عسلویه با استاندار بوشهر با بیان اینکه شهر عسلویه براساس سرشماری سال 1390 بیش از 7 هزار و 800 نفر جمعیت دارد اظهار داشت:  این میزان جمعیت در گستره‌ای به وسعت 370 هکتار سکونت دارند.

وی با بیان اینکه اتحاد، وحدت و همدلی در شهرستان عسلویه مثال زدنی است تصریح کرد: با وحدتی که در شهرستان عسلویه میان مردم و مسئولان وجود دارد شاهد تحول مهمی در همه بخش‌ها به ویژه در توسعه زیرساخت‌ها هستیم.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه اعتبارات ویژه‌ای در سه سال گذشته در شهر عسلویه برای توسعه زیرساخت‌های عمرانی و خدماتی تخصیص یافته است گفت: در سه سال گذشته از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب، اعتبارات استانی، ملی و ارزش افزوده 65 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی هزینه شده است.

نادری با بیان اینکه این اعتبار برای اجرای 43 پروژه در شهر عسلویه هزینه شده خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام شده بخش عمده‌ای از نمایندگی دستگاه‌های اجرایی در این شهر مستقر شده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال بخشی دیگر از ادارات مستقر شود.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه افزود: براساس توافقات انجام شده بخش زنان، کودکان و زایشگاه این بیمارستان امسال راه‌اندازی می‌شود که برای تحقق این مهم 13 نیروی متخصص ماما در این بخش استخدام می‌شوند.

فرماندار عسلویه با اشاره به توسعه زیرساخت‌های اسکله تجاری عسلویه تاکید کرد: با تعیین متولی اسکله بندر عسلویه عملیات زیر ساختی این اسکله تجاری توسط اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از جمله لایروبی آن بزودی آغاز می‌شود.

نادری ایجاد اورژانس عسلویه را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: با توجه به تامین تجهیزات لازم از جمله آمبولانس با تعیین مکان لازم اورژانس عسلویه راه‌اندازی می‌شود.

وی با تاکید بر توجه به کاهش آلایندگی‌های شهر عسلویه گفت: برای تحقق کاهش آلودگی‌های عسلویه طرح‌های مهمی از سوی وزارت نفت تدوین و اجرایی می‌شود.

فرماندار عسلویه از اجرای طرح پست فوق توزیع برق عسلویه خبر داد و افزود: برای تحقق این مهم 24 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بخشی از آن شرکت منطقه‌ای برق و بخشی هم وزارت نفت تامین می‌کند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان