//
کدخبر: ۴۵۰۹۱۲ //

عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه خودکشی کرد

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: فردی که چند روز پیش دست به قتل همسر، مادر همسر و برادر همسرش زده بود، دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد .

عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه خودکشی کرد

سرهنگ علی کرمی اظهار داشت: حوالی ساعت 19:30 دقیقه روز پنجشنبه 24 اسفند، به دنبال وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهر کرمانشاه ، تیمی از ماموران پلیس به سرعت در محل حاضر شدند .

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد داماد خانواده در پی اختلافات خانوادگی، با حضور در منزل خانواده همسرش و استفاده از سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت آن ها کرده است .

سرهنگ کرمی تصریح کرد: در این حادثه، همسر ، مادر همسر و برادر همسر فرد مهاجم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست دادند .

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: با قتل اعضای این خانواده، تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی برای شناسایی محل اختفای متهم فراری آغاز و کاراگاهان توانستند با کارهای اطلاعاتی محل اختفای این شخص را پیدا و محل را مورد محاصره قرار دادند .

وی تصریح کرد: پس از اطلاع قاتل فراری از محاصره محل اختفای خود، با اسلحه ای که در اختیار داشت اقدام به خودکشی کرده و جانش را از دست داد .

سرهنگ کرمی در پایان از انتقال جسد این فرد به پزشکی قانونی برای سیر مراحل قانونی خبر داد .

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۹۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان