//
کدخبر: ۴۵۰۸۹۸ //
طی ۳ روز گذشته؛

پیش فروش بیش از ۵ هزار بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۳ روز گذشته بیش از ۵ هزار بلیط ناوگان اتوبوسی ویژه ایام تعطیلات نوروزی پیش فروش شده است.

پیش فروش بیش از ۵ هزار بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی

  سید شهرام کهریزی گفت: از ۲۴ اسفند تا ۲۶ اسفندماه، ۵ هزار و ۵۸۰ بلیط اتوبوس ویژه تعطیلات ایام نوروز پیش فروش شده است.

وی افزود: از ۵هزار ۵۸۰ بلیط پیش فروش شده ۲هزار و ۳۱۰ بلیط بصورت اینترنتی و ۳ هزار و ۲۷۰ بلیط بصورت حضوری پیش فروش شده است.

کهریزی در ادامه افزود: طی ۷۲ ساعت گذشته ۲۱ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده است که سهم ناوگان سواری ۵ هزار و ۷۰۰ مسافر، ناوگان مینی بوس ۱۰هزار مسافر و ناوگان اتوبوسی ۵ هزار ۳۰۰ مسافر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از برپایی میز خدمت بمنظور ارائه خدمات حداکثری به مسافران نوروزی استان کرمانشاه و تکریم ارباب رجوع در پایانه‌های مسافربری شهید کاویانی خبر داد.

وی عنوان کرد: میز خدمت و پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی در پایانه مسافربری شهید کاویانی با حضور همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به صورت ۲۴ ساعته در نوروز نسبت به رفع مشکلات رانندگان و شرکت ها اقدام نموده و با پاسخگوی مسافران خواهند بود.

سید شهرام کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها بصورت شبانه روزی پاسخگو می باشد و مسافران علاوه بر آن می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را به این سامانه درمیان گذاشته و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت کنند

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۸۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان