//
کدخبر: ۴۵۰۰۶۸ //
رئیس شورای اسلامی شهر سمنان خبر داد

تحقق ۸۲ درصدی بودجه شهرداری سمنان

رئیس شورای شهر سمنان از تحقق ۸۲ درصدی بودجه شهرداری سمنان در سال‌جاری تاکنون خبر داد.

تحقق ۸۲ درصدی بودجه شهرداری سمنان
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی خراسانیان، در نشست خبری پایان سال با اصحاب رسانه، اظهار کرد: بودجه ۱۴ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریالی شهرداری سمنان در سال‌جاری تاکنون ۸۲ درصد تحقق پیدا کرده است که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تصویب بودجه ۱۶ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریالی شهرداری سمنان برای سال آینده، افزود: این بودجه در کمیسیون‌ها و در ۱۲ جلسه تخصصی بررسی شد و از نکات حائز اهمیت بودجه سال آینده شهرداری، بررسی تخصصی آن در شورای شهر بود که متأسفانه سال گذشته این عمل مهم صورت نگرفته بود.

رئیس شورای شهر سمنان با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت مدیریت شهری بوده و تعریف و آغاز پروژه‌های جدید بر اساس احتیاج شهر است، خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شهید دانشگر در مراحل پایانی قرار دارد و اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

خراسانیان با اشاره به پروژه بزرگ ورودی غربی شهر سمنان و برنامه مدیریت شهری برای از نوروز ۱۴۰۳ و استقبال از زائران حرم رضوی و گردشگران و مسافران، تصریح کرد: برای نمایشگاه این پروژه بزرگ نیز غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، البته بوستان‌های شهری از جمله پارک جنگلی سوکان برای اقامت و استراحت مسافران آماده‌سازی شده است.

خبرنگار:علی رضا ناظریه

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۰۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان