//
کدخبر: ۴۴۸۷۹۱ //
طی ۱۱ ماهه سال‌جاری انجام گرفت؛

تمدید بیش از ۱۹ هزار کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۱ ماه سال‌جاری بیش از ۱۹ هزار کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل کالا تمدید شده است.

تمدید بیش از ۱۹ هزار کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا
به گزارش فرتاک نیوز،

سید شهرام کهریزی اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان بهمن ماه ۱۹ هزار و ۷۷۶ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالای استان کرمانشاه تمدید شده است.

وی با بیان اینکه کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافری به عنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای محسوب می‌شود گفت: کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد.

کهریزی گفت: در ۱۱ ماه سال‌جاری ۱ هزار و ۱۴۲ کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا و ۱ هزار و ۱۰۰ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است.

وی با بیان اینکه به منظور ساماندهی و ایجاد نظم در نحوه بهره برداری و تردد وانت بار‌ها در جاده‌های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در محورهای مواصلاتی کشور یاد آور شد: برای ۷۳۶ دستگاه ناوگان وانت باری کارت هوشمند صادر شده است.

کهریزی عنوان کرد: برای ۱۱۶ راننده وانت باری کارت هوشمند صادر و ۴۷۶ کارت هوشمند راننده وانت باری تمدید شده است.

وی با اشاره به اینکه امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده از جمله مزیت‌های کارت‌های هوشمند رانندگان است افزود: براساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کارت هوشمند رانندگان حمل ‌و نقل جاده‌ای هم‌اینک به صورت غیرحضوری تمدید می‌شود.

سید شهرام کهریزی در پایان از رانندگان، شرکت های حمل و نقل کالا و همشهریان خواست؛ شکایات و نارضایتی خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف رسیدگی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان