//
کدخبر: ۴۴۶۲۷۱ //

اضافه شدن چند فروند هواپیمای ترابری و شکاری به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش

چند فروند هواپیمای ترابری و شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به همت متخصصان و نخبگان پایگاه هوایی شهید دوران شیراز بازآمد (اورهال) شدند.

اضافه شدن چند فروند هواپیمای ترابری و شکاری به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش
به گزارش فرتاک نیوز،

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی عصر چهارشنبه در مراسم بازآمد این هواپیماها در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز افزود: شما متخصصان توانمند و جوان توانستید با وجود تحریم‌ها و کمبودهای ناشی از آن کاری کارستان انجام دهید.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی افزود: شما عزیران ثابت کردید که پای انقلاب و رهبری معظم انقلاب ایستاده‌اید.

وی با اشاره به کارنامه درخشان دلیرمردان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت ادامه داد: خلبانان تیز پرواز و جوانان برومند این نیرو در نخستین روزهای دفاع مقدس با اجرای عملیات‌های متعدد و مختلف چنان ضرب شستی به دشمن نشان دادند که نتوانست تا پایان جنگ عرض اندام کند.

 

او اظهار کرد: این کارها با دستان پر توان شما خلبانان و عقابان تیزپرواز انجام شده، دست تک تک شما را با افتخار می‌بوسم چرا که شما غیورمردان ثابت کردید سرباز مخلص و پشتیبان ولایت هستید و با کمترین چشم داشتی برای بالاترین افتخار با عشق و علاقه وقت می‌گذارید.

وی شناسایی نخبگان جوان را ضروری دانست و گفت: این خواسته رهبر معظم انقلاب است که بایستی برای نخبگان ارزش قایل باشیم چرا که کارهای سنگینی در بدست آنها به سرانجام رسیده است.

 

دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن انتخابات است
فرمانده نیروی هوایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن در تلاش است که این انتخابات را کمرنگ جلوه دهد.

امیر سرتیپ خلبان واحدی افزود: دشمن هدفش نابودی کشورمان است و باید مواظب حرکت ترکیبی دشمن باشیم و انتخابات آتی را جدی بگیریم و به ندای رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های انقلاب لبیک دوباره بگوییم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۲۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان