//
کدخبر: ۴۴۶۲۱۳ //

قاتل ۳ شهروند صحنه‌ای ، دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی خبر داد که در تیر ماه سال جاری 3 شهروند صحنه ای را با سلاح گرم به قتل رسانده بود .

قاتل 3 شهروند صحنه‌ای ، دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار مهدی حاجیان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی به قتل رسیدن 3 مرد جوان در یکی از مناطق شهرستان صحنه در تیر ماه سال جاری ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی با اشاره به استفاده از سلاح گرم در ارتکاب قتل های مذکور ، افزود : در تحقیقات انجام شده توسط پلیس هویت قاتل که مردی 36ساله بود شناسایی و مشخص شد وی که دارای 4 فقره سابقه کیفری نیز می باشد ، پس از ارتکاب قتل ها متواری شده است .

این مقام انتظامی ادامه داد : در این راستا با پیگیری و رصدهای شبانه روزی ماموران پرونده و پس از گذشت حدود 8 ماه  مخفیگاه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی که با مشارکت ماموران نوپو انجام شد ، قبل از انجام هرگونه عکس العمل زمینگیر و دستگیر شد .

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به دستگیر شدن مردی جوان که در زمینه مخفی شدن متهم با وی همکاری داشت ، خاطرنشان کرد : در بازرسی های انجام از محل یک قبضه سلاح کمری ، یک قبضه سلاح کلاشینکف ، 5 تیغه خشاب و تعداد 155 عدد فشنگ جنگی کشف شد .

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۲۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان