//
کدخبر: ۴۳۸۱۵۴ //

برگزاری پنجمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی استان با برتری تیم ایران دانشگاه آزاد کرمانشاه

پنجمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان استان با برتری تیم دانشجویی ایران دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه اتمام یافت.

برگزاری پنجمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی استان با برتری تیم ایران دانشگاه آزاد کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

پنجمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان استان کرمانشاه عصر امروز(۲۷ آذرماه) با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه و رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.
"مسلم حدیدی" رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس فرمایشات و دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد فضایی برای مطالبه‌گری دانشجویان، سازمان جهاد دانشگاهی به عنوان مجری این مناظرات در سراسر کشور معرفی شد و دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی نیز بهار ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

IMG_20231218_193543_861
وی افزود: در پنجمین دوره استانی از مسابقات مناظره دانشجویی، دانشجویانی از شش دانشگاه استان کرمانشاه در قالب ۱۸ تیم حضور داشتند و بر اساس هدفگذاری انجام شده، با ارائه مستندات و بصورت کاملا علمی دغدغه‌های خود را مطرح کردند.
حدیدی تصریح کرد: در ابتدای این دوره از مناظرات، گزاره‌‌هایی انتخاب و کارگاه توجیهی برگزار شد و گروه‌های مخالف و موافق این موضوعات تشکیل گردید که بر اساس جمع‌آوری مطالب و مستندات در تایم مشخصی به مناظره پرداختند و در نهایت تیمی موفق خواهد بود که با اصالت و رعایت کلیه ضوابط به دور از پرخاشگری، داوران را راضی کند.
وی مزیت این مناظرات را ورود به حوزه‌های تخصصی و تحقیق در مورد موضوعات مختلف به دور از حضور عامه عنوان کرد و گفت: در نهایت خروجی این موضوعات مستند و علمی است.
به گفته رئیس جهاد دانشگاهی گزاره‌های مطرح شده اکثرا ملی هستند اما دغدغه‌های مطرح شده هویت استانی هم دارد و به موضوعات مختلفی در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی پرداخته شده است.
حدیدی افزود: در اختتامیه این مراسم که امروز برگزار شد تیم‌های عمدتا چهار نفره در دو گروه موافق و مخالف حضور دارند که در دو تایم به مناظره خواهند پرداخت و در نهایت تیم برتر به سطح ملی راه پیدا خواهد کرد.

IMG_20231218_193536_552
گفتنی است؛ در پایان این دوره از مسابقات مناظره دانشجویی، خانم حسنا زرینی و آقایان ابوالفضل رضایی، کیارش همتی وینه و رضا مظفری از تیم ایران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه مقام اول را کسب و به دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی که بهار ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد راه یافتند.
خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان