//
کدخبر: ۴۳۶۴۵۲ //

مازندران سرد می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: هفته آینده هفته سردتری نسبت به هفته جاری خواهیم داشت که ضرورت دارد به هشدارها توجه شود.

مازندران سرد می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد اسدی درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان استان، اظهار کرد: روز جمعه با تقویت جریانات شمالی انتظار داریم در مناطق ساحلی و کوهپایه‌ها شاهد بارش‌های پراکنده و در ارتفاعات صاف تا نیمه‌ابری گاهی افزایش ابر باشیم.

وی افزود: از شنبه شب در ارتفاعات نیمه غربی، شاهد افزایش ابر ، وزش باد و احتمال بارش پراکنده در استان هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روز یک‌شنبه شاهد آسمانی صاف نیمه ابری هستیم که از  شب ابری همراه با بارش پراکنده خواهد بود.

اسدی اضافه کرد: روز دو‌شنبه نیز شاهد آسمانی ابری همراه با کاهش محسوس دما، بارندگی و وزش باد و در ارتفاعات مه‌آلود با بارش پراکنده  باران و برف خواهیم بود.

وی ادامه داد: روز دوشنبه با تقویت جریانات سرد شمالی انتظار داریم علاوه بر کاهش دما شاهد بارندگی در سطح استان باشیم که بارش در مناطق سردسیر کوهستانی به‌صورت برف خواهد بود.

معاون هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم هوای سرد روز سه‌شنبه در آسمان مازندران، بیان کرد: روز چهارشنبه آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری و از شب از سمت غرب استان با بارندگی و در ارتفاعات با بارش برف و وزش باد هستیم.

اسدی ادامه داد: براساس نقشه‌های هواشناسی، روزهای ابتدایی هفته آینده شاهد جو پایدار و گاهی افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هفته آینده هفته سردتری نسبت به هفته جاری خواهیم داشت که ضرورت دارد به هشدارها توجه شود.

معاون هواشناسی مازندران گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت نسبتا مواج پیش‌بینی می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۴۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان