//
کدخبر: ۴۳۲۶۷۵ //

رئیس جمهور فردا به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند + برنامه‌ها

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، فردا در جریان دور دوم سفرهای استانی خود، به استان چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند.

رئیس جمهور فردا به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند + برنامه‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله سید ابراهیم رئیسی قرار است در جریان دور دوم سفرهای استانی خود فردا به استان چهارمحال و بختیاری سفر کند. در این سفر که برخی وزرا و معاونین رئیس جمهور، آیت الله رئیسی را همراهی می‌کنند، قرار است برخی پروژه‌های مهم عمرانی، اقتصادی و آبرسانی استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شود.

از برنامه‌های رئیس جمهور در بدو ورود به شهرکرد و پس از استقبال توسط مسئولان ارشد استان، می‌توان به استقبال مردمی راس ساعت 9:30 صبح از چهارراه فردوسی شهرکرد به سمت مصلی امام خمینی‌(ره) شهرکرد اشاره کرد.آیت الله رئیسی همچنین بعد از برنامه استقبال مردمی، در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد، با مردم شریف استان دیدار خواهد کرد و به سخنرانی خواهد پرداخت.

از جمله دیگر برنامه‌های وی می‌توان به افتتاح مجتمع آبرسانی قمربنی‌هاشم(ع) ( پروژه بن-بروجن)، آبگیری سد غدیر باباحیدر و افتتاح بیش از 4300 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن اشاره کرد، به طور کلی بیش از 30 پروژه مهم و اولویت‌دار همزمان با سفر ریاست جمهوری در استان افتتاح خواهد شد.

رئیس جمهور همچنین در پایان روز خود در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیئت دولت شرکت خواهد کرد و در پایان نیز در نشست خبری با خبرنگاران استان شرکت می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۶۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان