//
کدخبر: ۴۳۰۶۳۰ //

تمامی کارت‌های ملی هوشمند صادر شده است

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: تمامی کارت‌های هوشمند ملی برای ثبت‌نام کنندگان ۱۴۰۰ صادر و به دفاتر پیشخوان ارسال شده است.

تمامی کارت‌های ملی هوشمند صادر شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

هاشم کارگر امروز  در زاهدان اظهار کرد: امروز یکی از کارهای بسیار مهمی که برای حضور در این استان در نظر گرفتیم بحث رسیدگی به امور هویتی استان سیستان و بلوچستان است.

وی گفت: نشست با مسئولان استانی به منظور تعیین تکلیف افراد فاقد شناسنامه که جزو برنامه‌های دولت بوده و از تاکیدات رئیس جمهور در سفری که به این استان داشتند بود، از اقداماتی است که در این سفر برنامه‌ریزی شده است تا بتوانیم این کار مهم را که شاید در دولت‌های گذشته توجهی به آن نمیشد به نتیجه ای برسانیم و شاهد باشیم تا کسانی که ادعای تابعیت ایرانی دارند و به عنوان فاقد شناسنامه شناخته می‌شوند رسیدگی شوند و تابعیت آنها تعیین تکلیف شود.

رییس سازمان ثبت احوال کشور افزود: در این راستا بخشنامه‌ای از سوی وزیر کشور صادر شده که با اجرایی شدن آن این فرایند طی خواهد شد و به نتیجه خواهیم رسید.

وی هدف دیگر از سفر به این استان را رسیدگی به مشکلات ادارات ثبت احوال در این استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم نسبت به تجهیز ادارات و رسیدگی به امور کارکنانی را که در اقصا نقاط این استان پهناور مشغول خدمت به مردم هستند اقدامات خوبی انجام داده تا خدمت بهتری به هم‌وطنان ارائه دهند.

کارگر با اشاره به اینکه برنامه سازمان ثبت احوال در کشور اینست که به سمت خدمات تمام الکترونیک و هوشمندسازی سازمان حرکت کند، بیان کرد: کارکنان اداره کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان از دانش مناسبی برخوردار هستند و امیدواریم این استان در تحقق هوشمندسازی خدمات سازمان یک استان پیشرو باشد.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم نسبت به گذشته با توجه بیشتری اعتبارات مورد نیاز را در حوزه زیرساخت‌های فناوری و امکانات تامین کنیم تا با توان بیشتر خدمات بهتری به مردم ارایه شود.

معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور افزود: در این راه به همراهی و همدلی بیشتری از طرف مسیولان استان نیاز داریم.

وی با بیان اینکه تمامی کارت‌های هوشمند در کشور صادر شده و به دفاتر پیشخوان ارسال شده است، گفت: از مردم می‌خواهیم کسانی که تا اواخر سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردند و کارت هوشمندشان را دریافت نکردند به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

کارگر تصریح کرد: دریافت نکردن کارت ملی ثبت‌نام کنندگان ممکن است به دلایل گوناگونی باشد از جمله اینکه پیامکی به دلیل تعویض موبایل دریافت نکرده و یا پیام را مشاهده نکرده باشند.

وی گفت: ۱۰ میلیون کارت ملی هوشمند در صف صدور داشتیم که در سال گذشته این ده میلیون را صادر کردیم و تلاش داریم تا این فاصله زمانی درخواست تا ارائه کارت را کمتر کنیم.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور ابراز امیدواری کرد: تا پایان امسال به این توان خواهیم رسید که اگر کسی درخواستی ارایه داد بتواند کمتر از یک ماه کارتش را دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر درخواست‌های سال ۱۴۰۱ را پیگیری می‌کنیم و تا پایان امسال به هدف نهایی خواهیم رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۶۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان