//
کدخبر: ۴۱۲۲۸۲ //
سرپرست پایگاه ملی تاق‌بستان:

ورود بازدیدکنندگان با پوشش‌ کُردی به طاق‌بستان هیچ منعی ندارد

سرپرست پایگاه ملی طاق‌بستان گفت: ورود بازدیدکنندگان با پوشش کُردی و البسه محلی به مجموعه طاق‌بستان هیچ منعی ندارد و روزانه ده‌ها نفر با لباس کُردی از این مجموعه بازدید می‌کنند.

 ورود بازدیدکنندگان با پوشش‌ کُردی به طاق‌بستان هیچ منعی ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد مهدی فیض آقایی،امروز دوشنبه ۲۶ تیرماه در خصوص انتشار خبری با موضوع ممنوعیت ورود گردشگران با پوشش لباس کُردی به محوطه تاریخی فرهنگی طاق‌بستان، اظهار کرد: بر خلاف ادعای مطرح شده چنین موضوعی به هیچ وجه صحت نداشته و روزانه ده‌ها نفر با پوشش لباس فاخر کُردی و سایر البسه محلی از این محوطه بازدید می‌کنند.
سرپرست پایگاه ملی طاق‌بستان افزود: ترویج فرهنگ اصیل منطقه یکی از وظایف ما بوده و به همین منظور غرفه عکاسی و ترویج پوشش محلی نیز برای معرفی و استفاده گردشگران در داخل مجموعه فعال است.
او افزود: در روزهای گذشته یک زوج جوان با همراهی عکاس حرفه‌ای در مجموعه اقدام به عکاسی مدلینگ داشتند که با توجه به ممنوعیت عکاسی مدلینگ، همکاران پایگاه اقدام به ممانعت از ورود کرده‌اند.
فیض آقایی در پایان تصریح کرد: با توجه به ضرورت حفظ شان و جایگاه آثار تاریخی فرهنگی به عنوان نفایس و گنجینه‌های ارزشمند ملی، برخی محدودیت‌های عکاسی و تصویربرداری از جمله در حوزه تبلیغات و مدلینگ وجود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۲۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان