//
کدخبر: ۴۱۰۱۲۸ //
رئیس پلیس راهور استان:

کاهش ۷ درصدی تعداد جانباختگان تصادفات درون‌شهری طی دو ماهه اول سال در کرمانشاه/ شناسایی ۲۹ نقطه حادثه‌خیز در استان

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از کاهش هفت درصدی تعداد جانباختگان تصادفات درون‌شهری طی دو ماهه اول سال‌جاری در این استان خبر داد.

کاهش ۷ درصدی تعداد جانباختگان تصادفات درون‌شهری طی دو ماهه اول سال در کرمانشاه/ شناسایی ۲۹ نقطه حادثه‌خیز در استان
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه در گفتگویی با فرتاک‌نیوز؛ با اشاره به وجود ۶۸۰ هزار وسیله نقلیه در استان که ۶۵ درصد آنها در مرکز استان تردد دارند، اظهار کرد: روزانه بیش از ۵۰ هزار سفر در شهر کرمانشاه رقم می‌خورد.

" سرهنگ محمد حیدری " در ادامه از کاهش تصادفات درون شهری در دوماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در دوماهه اول سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۶ نفر در تصادفات درون شهری جانباخته‌اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش داشته است‌. 

وی همچنین تعداد مصدومین تصادفات در دو ماهه اول سال‌جاری را ۶۲۵ نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

به گفته سرهنگ حیدری ۲۹ نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه شناسایی شده است که از این تعداد ۱۶ نقطه در شهر کرمانشاه است و در حال حاضر با همکاری شهرداری نسبت به رفع معایب چهار نقطه حادثه‌خیز اقدام گردیده است. 

رئیس پلیس راهور استان بیشترین تصادفات کرمانشاه را در بزرگراه جانبازان (محدوده چمن) بزرگراه امام‌ (محدوده ده‌پهن) و تقاطع شهید سلیمانی عنوان کرد.

وی در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه استان کرمانشاه در کریدور غربی کشور به عنوان مهمترین مسیر تردد زائرین به شهرهای مرزی و عتبات عالیات محسوب می‌شود گفت: پلیس راهور استان‌کرمانشاه ضمن بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، نسبت به اعمال مدیریت ترافیک، ویژه ایام اربعین اقدام خواهد کرد.

سرهنگ حیدری از جمله این اقدامات را؛

۱- ایمن‌سازی معابر ورودی شهرها با تقویت روشنایی مسیر، تقویت علائم هشداری وتعیین مسیر و... ۲- هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان جهت ارائه خدمات به زائران ۳- استفاده از ظرفیت سازمان‌ها ودستگاه‌های برون‌سازمان در اعمال مدیریت ترافیکی ۴- پیش‌بینی و ساماندهی ناوگان حمل‌ونقل عمومی جهت جابجایی زائرین تا مرز خسروی ۵- تعامل و هماهنگی بادستگاه‌های مرتبط و مسئول برپایی موکب‌ها در تعیین موقعیت و جانمایی موکب‌ها وایمن‌سازی آنها ۶- پوشش ترافیکی پایانه‌های حمل‌ونقل مسافری و ریلی استان از جمله؛ ترمینال شهید کاویانی، فرودگاه، راه آهن و... عنوان کرد و افزود: پلیس راهور استان برای حفظ جان مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد و با تمام توان در خدمت زائرین عزیز خواهیم بود.

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۱۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان