//
کدخبر: ۴۰۳۱۱۱ //

واژگونی خودرو در کرمانشاه نزاع دسته‌جمعی را رقم زد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری 6 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در این شهر خبر داد که پس از واژگونی خودرو و برخورد با یک دستگاه دیگر اقدام به درگیری و زد و خورد کرده بودند.

واژگونی خودرو در کرمانشاه نزاع دسته‌جمعی را رقم زد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری دسته جمعی در محور دولت آباد به سمت شهرک مهدیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران کلانتری 25 دولت آباد با دریافت این گزارش به سرعت در محل درگیری واقع در سه راه شرکت حاضر و مشاهده کردند چند نفر با یکدیگر درگیر شده اند.
سرهنگ دلیری با اشاره به دستگیری 6 نفر از عاملان نزاع، یادآوری کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودرو رانا به دلایل نامعلومی واژگون شده و سپس یک دستگاه پژو آردی با آن برخورد کرده و همین عامل باعث ایجاد این درگیری در ساعت پایانی شب شده است.
رئیس پلیس کرمانشاه همچنین از مصدوم شدن 3 نفر بر اثر واژگونی و درگیری ایجاد شده نیز خبر داد و گفت: مصدومان برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی در پایان با ابراز تاسف از وقوع چنین حوادثی از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان